.

Beantwoord

abonnement

  • 30 October 2012
  • 9 reacties
  • 617 Bekeken

Badge
Hoi, 
Ik heb een maandelijksabonnement maar volgens mij geldt die maar 1 maand?
Ik kan niet mijn bundels veranderen via mijnsimyo. 
Weet iemand hoe dat werkt?
Vriendelijke groet, 
Marrieke van Oversteeg.
icon

Beste antwoord door Wayne 31 October 2012, 15:25

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey marrieke,

Jouw bundels zijn nooit in gegaan omdat je nadat jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen niet hebt doorgegeven of wij de aanvraag voor nummerbehoud opnieuw in moeten dienen of dat deze geannuleerd dient te worden. Zodra de bundels geactiveerd zijn kan je deze wijzigen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Zou je in een reactie op dit bericht nog even kunnen laten weten of je het nummerbehoud wenst te annuleren en het tijdelijk nummer definitief wenst te maken of dat wij opnieuw de aanvraag voor nummerbehoud voor jou in moeten dienen?
Badge
Okey,
Vandaar die hoge rekeningen.
Ik dacht dat na de nummerbehoud afwijzing het abonnement gewoon op het 'tijdelijke' nummer zouden worden overgeplaatst. En dit nummer heb ik dus ook al een paar maanden in gebruik. Alleen dus blijkbaar zonder abonnement.

Ik zou het abonnement zo snel mogelijk willen aanpassen want ik betaal nu ongeveer 100 euro per maand.

Groetjes Marrieke
Badge +2
Beste marrieke,

Wij hebben de bundels bij deze geactiveerd met het door ons toegekende nummer. Alle gesprekken vanaf nu worden binnen de bundel berekend.

Groetjes,

Arie
Badge
Bedankt, 
Ik vraag me wel af of het niet met terugwerkende kracht kan want ik heb 3 maanden veel te veel betaald omdat die bundels nog niet werkten omdat simyo blijkbaar het nummerbehoud niet kon doorvoeren. 

groetjes, Marrieke
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marrieke,

We kunnen deze kosten helaas niet terug geven, omdat we in onze communicatie aangeven dat we het buiten de bundel tarief hanteren wanneer je telefoonnummer nog niet is over gezet. Als klant moet je eerst een akkoord geven om het tijdelijke nummer in te laten gaan als je permanente nummer. Anders zou Simyo je abonnement zonder je toestemming van start laten gaan.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,
Ik heb weer een nieujwe vraag.
Ik krijg nu opnieuw een rekening van hier tot tokio tterwijl mijn abonnement n toch is ingegaan?
ik kan ook nog steeds niks aan passen.
Kunnen jullie dit veranderen of zal ik het maar per direct opzeggen?
Groetjes Marrieke
Reputatie 2
Badge +1
Hey marrieke,

Jouw abonnement is nooit in gegaan omdat wij geen bevestiging hebben ontvangen dat je jouw tijdelijk nummer in zou willen laten gaan als jouw permanente nummer. (zie de vorige post van Alex in dit topic)
Graag vernemen wij jouw akkoord indien je jouw bundels in wenst te laten gaan.
Badge
Beste marrieke, Wij hebben de bundels bij deze geactiveerd met het door ons toegekende nummer. Alle gesprekken vanaf nu worden binnen de bundel berekend. Groetjes, Arie


Hallo,
Ik vraag me af of mijn bundels echt geactiveerd zijn want in november heb ik weer zon rekening gehad en ik kan nog steeds mijn bundels niet veranderen?
Groetjes marrieke
Reputatie 2
Badge +1
hey marrieke,

Ik heb jou een privebericht toegestuurd met daarin de relevante informatie.

Reageer