.

Beantwoord

aanpassen bel/internetbundel

  • 6 December 2013
  • 5 reacties
  • 812 Bekeken

Badge +2
Hallo,

Het is helemaal nieuw voor mij dat je je bundel tussendoor kan wijzigen.
Vind het een handige klantvriendelijke optie maar
het roept wel veel vragen bij me op.
Ik heb nu mijn internet naar 0 gezet en zie dat ik dus in Januari geen belbundel heb.
Maar stel dat ik eind December die bundel toch weer instel?
Kan ik dan wel internetten in Januari?
Of kan dat niet en is eenmaal gekozen niet meer terug te draaien?
Ik wil graag weten waar ik aan begin
Het  is nu nog niet zo noodzakelijk  omdat ik thuis over Wifi beschik maar als het weer beter weer wordt en ik ergens kom waar geen wifi is wil ik toch wel internet kunnen gebruiken

groetjes Karin
icon

Beste antwoord door Charlene 10 December 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Je kunt een wijziging eenmaal per maand invoeren. En doe je dit voor of uiterlijk op de 25ste van een maand dan gaat de wijziging in met ingang van de volgende maand.
Badge +2
ok Rico,
Dus als ik voor de 25e Januari instel dat ik weer internetbundel wil dan gaat het pas per 1 Februari in?
Maar ik kan nu niet terugdraaien dat ik in Januari wel internet wil omdat ik dat op 5 December heb uitgeschakeld?
Ik kan dus deze maand niets meer bijstellen?
Dat was mijn vraag eigenlijk.
Maar ik begrijp uit je antwoord dat dit idd niet kan.

Bedankt voor je reactie en heel fijn weekend
Badge +6
ok Rico,
Dus als ik voor de 25e Januari instel dat ik weer internetbundel wil dan gaat het pas per 1 Februari in?
Maar ik kan nu niet terugdraaien dat ik in Januari wel internet wil omdat ik dat op 5 December heb uitgeschakeld?
Ik kan dus deze maand niets meer bijstellen?
Dat was mijn vraag eigenlijk.
Maar ik begrijp uit je antwoord dat dit idd niet kan.

Bedankt voor je reactie en heel fijn weekend


Hoi Karin303,

Het klopt inderdaad precies wat je aangeeft. Je kan eenmaal per maand je bundel wijzigen, zoals RicoK al aangaf 🙂.

Op 5-12 heb je je Internetbundel 200 veranderd naar geen internetbundel per 1-1, waardoor je pas weer in januari kan wijzigen per 1-2. Het is daarom inderdaad helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen in je internetbundel per 1-1.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge +2
Hallo Kim,

Ja hoor ik snap het nu
heel hartelijk bedankt en jij ook Rico

groetjes Karin

ok Rico,
Dus als ik voor de 25e Januari instel dat ik weer internetbundel wil dan gaat het pas per 1 Februari in?
Maar ik kan nu niet terugdraaien dat ik in Januari wel internet wil omdat ik dat op 5 December heb uitgeschakeld?
Ik kan dus deze maand niets meer bijstellen?
Dat was mijn vraag eigenlijk.
Maar ik begrijp uit je antwoord dat dit idd niet kan.

Bedankt voor je reactie en heel fijn weekend


Hoi Karin303,

Het klopt inderdaad precies wat je aangeeft. Je kan eenmaal per maand je bundel wijzigen, zoals RicoK al aangaf 🙂.

Op 5-12 heb je je Internetbundel 200 veranderd naar geen internetbundel per 1-1, waardoor je pas weer in januari kan wijzigen per 1-2. Het is daarom inderdaad helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen in je internetbundel per 1-1.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)
Badge +8
Hallo,

Het is helemaal nieuw voor mij dat je je bundel tussendoor kan wijzigen.
Vind het een handige klantvriendelijke optie maar
het roept wel veel vragen bij me op.
Ik heb nu mijn internet naar 0 gezet en zie dat ik dus in Januari geen belbundel heb.
Maar stel dat ik eind December die bundel toch weer instel?
Kan ik dan wel internetten in Januari?
Of kan dat niet en is eenmaal gekozen niet meer terug te draaien?
Ik wil graag weten waar ik aan begin
Het  is nu nog niet zo noodzakelijk  omdat ik thuis over Wifi beschik maar als het weer beter weer wordt en ik ergens kom waar geen wifi is wil ik toch wel internet kunnen gebruiken

groetjes Karin



Hoi Karin303,

Het is toch niet helemaal zoals -Kim en RicoK het hebben uitgelegd. Een wijziging voor de 25ste ingevoerd, gaat op de eerste van de volgende maand in. Maar als je geen internetbundel hebt, en je kiest er 1, dan gaat die meteen aan.
Dus als je je internetbundel hebt verwijderd per 1-1, en je denkt op 1-1 ik wil toch een internetbundel, dan kies je die en gaat die per direct in. Niet per 1-2 pas.
We willen natuurlijk niemand verplichten om zonder bundel te internetten. 🙂

Sorry dat we je eerder iets anders hebben gemeld;)

Groetjes,
Charlene

Reageer