hallo, vandaag is er een nieuwe maand ingegaan, maar als ik bij mijn Simyo kijk staat er 0 Mb van mijn blackberry internet over.
Het is onmogelijk dat ik al 1000Mb heb gebruikt in 1 dag, ik ben zelfs nog niet op internet gegaan, en roaming kan niet meer bedragen dan 1-2Mb per dag.
ook werken mijn blackberry services niet, zoals ping en mail(dit was vorige maand ook al het geval).
Ik had er eind vorige maand last van en nu nog: 0 mb over.
Het is dus nog niet opgelost blijkbaar 😞
Het is dus nog niet opgelost blijkbaar 😞
Hoi Dominic,
Enkele klanten hebben aan het begin van de maand niet de juiste weergave van het aantal resterende mb's kunnen zien. Dat is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Enkele klanten hebben aan het begin van de maand niet de juiste weergave van het aantal resterende mb's kunnen zien. Dat is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
ik heb over de blackberry service al eerder een klacht in gedientd(2x zelfs) maar kreeg als reactie dat het te druk was om mijn vraag in behandeling te nemen, mijn mb's internet kloppen nu wel weer:)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.