Skip to main content
hallo, vandaag is er een nieuwe maand ingegaan, maar als ik bij mijn Simyo kijk staat er 0 Mb van mijn blackberry internet over.

Het is onmogelijk dat ik al 1000Mb heb gebruikt in 1 dag, ik ben zelfs nog niet op internet gegaan, en roaming kan niet meer bedragen dan 1-2Mb per dag.

ook werken mijn blackberry services niet, zoals ping en mail(dit was vorige maand ook al het geval).
Misschien is dit een fout in mijn simyo. Je hebt zelf geen wijzigingen doorgebracht in je abbo?

Mag ik vragen dat als het al een maand niet werkt je er nu pas mee komt?
ik heb over de blackberry service al eerder een klacht in gedientd(2x zelfs) maar kreeg als reactie dat het te druk was om mijn vraag in behandeling te nemen, mijn mb's internet kloppen nu wel weer:)
Hoi Dominic,



Enkele klanten hebben aan het begin van de maand niet de juiste weergave van het aantal resterende mb's kunnen zien. Dat is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Ik had er eind vorige maand last van en nu nog: 0 mb over.



Het is dus nog niet opgelost blijkbaar 😞

Reageer