.

Beantwoord

Waarom ontvang ik een mail met een uitnodiging voor een sim only aansluiting?

  • 13 December 2020
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Badge

Geacht Team,

ik krijg een herinnering voor een sim only abonnement. wat is het en wat kan je er mee. 

ik heb gewoon een automatische opwaardering en ik heb maanden geleden ook een optie voor internet genomen eerst voor €7.50 per maand en daarna voor €5.00 per maand. daarna kreeg ik vaak een berichtje je internetbundel is voor minimaal 50% verbruikt verbruik je meer dan je bundel, dan betaal je €0.15 per mb. wat bedoelen ze daarmee?

mijn excuses voor gen hoofdletters typ met een hand om het schermpje van mijn telefoon open te houden anders gaat hij steeds op zwart. ik bel heel weinig en gebruik ook weinig internet. soms alleen om mijn mail te lezen en watts up.

 

vriendelijke groet,

G.E.M. Ursem














 

icon

Beste antwoord door Daisy 14 December 2020, 17:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Trudelise,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Omdat je momenteel gebruik maakt van een prepaid aansluiting met een internetbundelontvang je een mail met meer info over een sim only aansluiting. Met jouw verbruik kan het voordeliger zijn om over te stappen naar een sim only aansluiting, dan betaal je maandelijks hetzelfde bedrag. Je ontvangt bij een prepaid aansluiting een mail wanneer de internetbundel voor 50% is verbruikt, wanneer de bundel helemaal op is en je blijft internet verbruikt dan doe je dat voor een tarief van €0,15 per MB.

 

Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is.

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer