.

Beantwoord

Waarom ontvang ik een mail met dat mijn adresgegevens niet kloppen?

  • 11 January 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Ik ontvang steeds een e-mail:

Er is iets mis met je adresgegevens voor Simyo Compleet. Het adres waarop je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer [...] staat geregistreerd, komt niet meer overeen met het adres van de KPN Vast Internet-aansluiting.

 

Ik heb geen KPN Vast Internet-aansluiting..

P.S. waarom kan ik jullie niet gewoon een mailtje sturen? Nu moet ik een hele omweg maken om contact te krijgen terwijl ik veel sneller in een e-mail het probleem had kunnen vertellen. En nee, er is niemand beschikbaar in de chat.

icon

Beste antwoord door Seren 11 January 2024, 15:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

waarom kan ik jullie niet gewoon een mailtje sturen?

Dat kan overigens ook: klantenservice@simyo.com, maar dat zou ik nu niet meer doen. De klantenservice over meerdere kanalen benaderen is onhandig en kost ze vooral meer tijd.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @nico2

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het kan zijn dat er op jouw adres een KPN-aansluiting actief was waardoor je in aanmerking kwam voor Simyo Compleet en dus dubbele bundels. Zoals je mail aangeeft kom je nu niet meer in aanmerking (dit kan bijvoorbeeld zijn omdat je recent jouw adres hebt gewijzigd en hier geen KPN-aansluiting actief is). Mocht je nog vragen hebben kun je reageren in dit topic en anders kun je onze klantenservice bereiken via klantenservice@simyo.nl. Onze chat is trouwens niet elke dag open, hier hebben wij op dit moment geen definitieve tijden voor. 

Bedankt @Groentjuh voor je hulp!

Groetjes,​​​​​​​
Seren

Reageer