Skip to main content

.

Vraag

Waarom krijg ik de melding: 'Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw.'?

  • 13 mei 2023
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Goedemorgen,

Het lukt niet om mijn simkaart te activeren. Ik ben nu niet bereikbaar. 

Bij het willen bevestigen van het contract wordt het volgende aangegeven 'Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw.'.

Graag zo snel mogelijk een oplossing.

 

PS: Ik zie dit probleem bij meerdere mensen op internet. Waar gaat dit mis?

Groet,

J

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 15 mei 2023

Hoi @J.H.,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om het contract te bevestigen! 

Zou je een mail willen sturen naar webcare@simyo.nl met een screenshot van de foutmelding die je krijgt te zien samen met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit meteen even voorleggen bij de technische dienst. 

Groetjes,
Amy


Reageer