Skip to main content
antwoord

Waarom kan ik niet meer inloggen in mijn account nadat mijn nummer is overgezet naar KPN?

  • August 20, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Afgelopen vrijdag is mijn contract over gegaan naar KPN. Ik krijg nu de laatste factuur van dit nummer binnen maar kan niet meer aanmelden met mijn nummer om deze (en de laatste) nog in te zien of te downloaden. Als jullie dit zo snel hebben afgesloten: hoe kan ik deze gegevens dan nog inzien?

De factuur wordt ook niet met de mail meegestuurd 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@TonDtc,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover. 

Als ik het goed zie gaat het niet om het nummer waarmee je nu bent ingelogd op ons forum. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 20, 2025

Beste ​@TonDtc wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 21, 2025

Hoi ​@TonDtc,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover. 

Als ik het goed zie gaat het niet om het nummer waarmee je nu bent ingelogd op ons forum. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy