Skip to main content

.

Hoe wijzig ik mijn Naam? optie is niet beschikbaar, er staat de verkeerde naam op facturen. 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid

Beste ​@Griend3 is het contract overgegaan op iemand anders zijn naam of staat jouw naam foutief bij je abonnement en heb je toentertijd niet goed opgelet bij het invullen van je NAW-gegevens?

 


Hoi ​@Griend3,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Net zoals ​@JanD vraag ik mij af of het contract op iemand anders zijn naam staat of dat er een fout staat in de spelling van je naam. Als het gaat om het eerste spreken we namelijk over een contactovername, dit kost €15,00. Meer informatie over een contractovername kun je khier] teruglezen. Mocht je alleen jouw voornaam willen wijzigen (doordat je bijvoorbeeld alleen je initialen hebt opgegeven tijdens je bestelling) kun je deze wijziging aanvragen via onze klantenservice. Je kunt dan een e-mail sturen naar klantenservice@simyo.nl met een kopie ID een korte toelichting van jouw verzoek. 

Groetjes,
Seren


Reageer