.

Beantwoord

Waarom is er een verschil tussen het verbruik in de app en op de website?

  • 1 April 2024
  • 4 reacties
  • 24 Bekeken

Badge

Hoi!

Hierbij een vraagje over het verschil in gemeten data in de app en de website.

  • App:

 

 

  • Website:
  • Website
    Q1: Waarom geeft de website bij elke meting 1MB minder dan de app?
    Q2: Het totale datagebruik volgens de app is 12061 zoals getoond in de webapp maar als je onderstaande screenshot van de app bekijkt dan is het totale verbruik 11503.
    Waarom is dit verschil en wat is leidend dan? de app of de website?
    (12GB bundel abonnement, ook al overstegen in de website geen extra kosten)
     

 

Alvast dank voor het beantwoorden van beide vragen :)
Groetjes,

Arian!

icon

Beste antwoord door Amy 2 April 2024, 11:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @grimson,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad erg verwarrend! Dit zou in principe hetzelfde moeten zijn. Ik heb dit intern even voorgelegd bij de desbetreffende afdeling voor onderzoek. Zodra ik hier een terugkoppeling over krijg zal ik een update geven in dit topic.

Groetjes,
Amy

Badge

Hoi @grimson,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad erg verwarrend! Dit zou in principe hetzelfde moeten zijn. Ik heb dit intern even voorgelegd bij de desbetreffende afdeling voor onderzoek. Zodra ik hier een terugkoppeling over krijg zal ik een update geven in dit topic.

Groetjes,
Amy

Hi Amy,

Dank voor je antwoord.

Ikzelf ben beheerder van enkele nummers (gezin) en steekproefsgewijs zie ik inderdaad verschillen bij mijzelf en degene die ik beheer.
 

Maart 2024 iOS app Web Verschil
Mijzelf 8127 MB 8522 MB 4.86%
Beheerd account 1 10984 MB 11517 MB 4.85%
Beheerd account 2 11503 MB 12061 MB 4.85%
Beheerd account 3 382 MB 400 MB 4.71%

 

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn :)
Groetjes,

Arian!

Badge

Hoi,

Weet je toevallig al iets meer? :)

 

https://mijn.simyo.nl/verbruik
 

Simyo App (iOS)

Groetjes,
Arian! :)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @grimson,

Helaas heb ik hier nog geen terugkoppeling over ontvangen dus ik heb zojuist een reminder uitgestuurd naar de juiste afdeling. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug! 

Excuses voor het lange wachten.

Groetjes,
Amy

Reageer