Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom acties houden en niet aan de afspraken houden bol.com cadeaukaart?

• 11 december 2024
  • 34 reacties
  • 523 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4034 reacties
  • 22 december 2024
Seren schreef:

Er is inderdaad iets leuks onderweg voor ​@Groentjuh 😊. Nogmaals bedankt allen! 

Naast die chocolade kerstboom en kerstkaart, is mij zoals Seren hierboven aangaf nog iets anders toegestuurd.

Natuurlijk kwam dit pakketje met bedankt kaartje, maar ook de enige echte Simyo kerst raket!

Uiteraard heeft die inmiddels een plekje in mijn Kerstboom gekregen. Ik heb nog gekeken of ik hem niet in die chocolade kerstboom kon hangen, maar helaas is die chocolade kerstboom daar te klein voor…

Bedankt voor de kaart en de kleinigheid!

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • antwoord
  • 23 december 2024
Groentjuh schreef:
Seren schreef:

Er is inderdaad iets leuks onderweg voor ​@Groentjuh 😊. Nogmaals bedankt allen! 

Naast die chocolade kerstboom en kerstkaart, is mij zoals Seren hierboven aangaf nog iets anders toegestuurd.

Natuurlijk kwam dit pakketje met bedankt kaartje, maar ook de enige echte Simyo kerst raket!

Uiteraard heeft die inmiddels een plekje in mijn Kerstboom gekregen. Ik heb nog gekeken of ik hem niet in die chocolade kerstboom kon hangen, maar helaas is die chocolade kerstboom daar te klein voor…

Bedankt voor de kaart en de kleinigheid!

Fijn om te horen dat de onze kerst raket een mooi plekje in je kerstboom heeft gekregen. Veel plezier ermee! 😊 ​@Groentjuh 

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 24 december 2024

Nu kun je niet meer gebruik maken van die actie. Wel een beetje jammer dat ik op die manier kerst in ga.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 31 december 2024

Hi ​@G.B,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Nu wij de website uit de lucht hebben gehaald, is het niet zo dat je niet meer gebruik kunt maken van de actie. Sterker nog, wij hebben het proces makkelijker gemaakt voor onze klanten! Als je hiervoor in aanmerking komt ontvang je namelijk automatisch een mail met hierin de Bol.com code. Dit ontvang je na 14 dagen zodra je annuleertermijn voorbij is. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

• Beginner
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025
Roeqajja schreef:

Hi ​@G.B,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Nu wij de website uit de lucht hebben gehaald, is het niet zo dat je niet meer gebruik kunt maken van de actie. Sterker nog, wij hebben het proces makkelijker gemaakt voor onze klanten! Als je hiervoor in aanmerking komt ontvang je namelijk automatisch een mail met hierin de Bol.com code. Dit ontvang je na 14 dagen zodra je annuleertermijn voorbij is. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Ik ben onlangs overgestapt van een andere provider naar Simyo en kom hiervoor in aanmerking, ik heb op 31 oktober 2024 een e-mail van Simyo gekregen dat ik mijn bol.com cadeaukaart kan claimen vanaf 2 weken na de activatie van mijn abonnement. Die activatie was op 3 februari 2025. Als ik dan 2 weken (14 dagen) later op de groene knop “Claim je cadeaukaart” klik in die mail, krijg ik een melding te zien dat de website niet meer bestaat (een cPanel standaard melding).

Inmiddels heb ik dit onderwerp gevonden op het forum van Simyo, maar ik heb geen mail ontvangen met een bol.com code. Vanuit mijn perspectief klopt de titel van dit onderwerp nog steeds:

Waarom acties houden en niet aan de afspraken houden bol.com cadeaukaart?

Hoe nu verder?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi ​@Bakkie,

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik ga dit gelijk voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Bedankt!

Groetjes,
Seren

• Beginner
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi ​@Seren 

ik heb een privébericht gestuurd, alvast bedankt

• Beginner
  • 1 reactie
  • 12 maart 2025

@Seren hier reageer ik onder een nieuw account, want mijn vorige account bestaat niet meer. We hebben onlangs privé berichten uitgewisseld over een bol.com cadeaubon en die heb ik prima kunnen gebruiken. Dank daarvoor.

Ik vind ‘t dan wel weer gek dat mijn account op het forum niet meer bruikbaar is. Het account bij Simyo is kennelijk gekoppeld aan het telefoonnummer. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en kennelijk is het daarmee ook niet meer mogelijk om na een maand ofzo meer in te loggen met het (tijdelijke) Simyo-nummer dat ik bij aanmelden heb gekregen. 

Ook niet op het forum. Ik had een gebruikersnaam en e-mailadres daarvoor, maar dat kan ik niet opnieuw in gebruik nemen omdat deze combinatie al bestaat op het forum.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 14 maart 2025
Bakkie2 schreef:

@Seren hier reageer ik onder een nieuw account, want mijn vorige account bestaat niet meer. We hebben onlangs privé berichten uitgewisseld over een bol.com cadeaubon en die heb ik prima kunnen gebruiken. Dank daarvoor.

Ik vind ‘t dan wel weer gek dat mijn account op het forum niet meer bruikbaar is. Het account bij Simyo is kennelijk gekoppeld aan het telefoonnummer. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en kennelijk is het daarmee ook niet meer mogelijk om na een maand ofzo meer in te loggen met het (tijdelijke) Simyo-nummer dat ik bij aanmelden heb gekregen. 

Ook niet op het forum. Ik had een gebruikersnaam en e-mailadres daarvoor, maar dat kan ik niet opnieuw in gebruik nemen omdat deze combinatie al bestaat op het forum.

Hoi ​@Bakkie2

Fijn om te horen dat je de cadeaubon goed hebt kunnen gebruiken. :)

Het klopt inderdaad dat je Simyo-forum account gekoppeld is aan een telefoonnummer. Ik wil dit echter wel verder voor je uitzoeken en kijken of we jouw vorige account kunnen herstellen. Kun je mij hiervoor een privébericht sturen? 

Groetjes,
Seren

Reageer