.

Beantwoord

van Prepaid naar SimOnly, nu weer Prepaid volgens de app?

  • 31 July 2021
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

In maart dit jaar heb ik mijn prepaid over laten zetten naar een SimOnly abonnement.  Het beltegoed dat ik nog op de prepaid kaart had is gebruikt om de maandtermijnen van te betalen.  Als ik op mijn.simyo.nl inlog op mijn account, staat alles correct.  Echter sinds 27 juli zegt de app op mijn telefoon ineens dat ik geen beltegoed heb terwijl ik volgens de site nog 322 belminuten over heb en is mijn internet tegoed nog 31 dagen geldig, terwijl volgens de site mijn nieuwe bundels morgen ingaan.

Hoe komt het ineens dat de app verkeerde informatie doorgeeft?

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 August 2021, 10:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik had een vergelijkbaar probleem maar sinds vandaag is dit opgelost.

misschien is dit nu bij jou ook gelijk getrokken eerste van de nieuwe maand.

Badge

Helaas, Ik heb wel een nieuwe Internet bundel gekregen, maar volgens de app en beltegoed van 0 euro.

Reputatie 7
Badge +9

De app verwijderen en opnieuw installeren is misschien een oplossing.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi CarvE,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Wat vreemd dat de app verkeerde informatie doorgeeft! Heb je wel de laatste versie van de app gedownload of moet deze nog updaten? Dit kan je zien in de App Store of Play Store wanneer je de Mijn Simyo app opzoekt. 

Als je app up-to-date is zou ik het advies van Scotsman even opvolgen en kijken of dat effect heeft! Heeft dit geen effect dan zou ik je willen vragen om een screenshot te maken van het probleem (let op dat hierin je 06-nummer niet zichtbaar is), zodat ik deze voor je kan doorzetten met de hulpvraag. 

 

Laat je ons weten wat hier uitkomt? 

 

Bedankt Scotsman! 

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Helaas, app verwijderd, telefoon uitgezet en weer opnieuw opgestart, app geinstalleerd, maar ik blijf een beltegoed van 0 euro houden terwijl ik volgens mijn.simyo.nl 400 belminuten heb.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi CarvE, 

 

Waar zie je dit staan? Is dit toevallig een widget van de app in plaats van in de app zelf? Zou je daar zoals eerder gevraagd misschien een screenshot van kunnen maken zodat het voor mij helder is waar je dit precies ziet staan? Alvast bedankt! 

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Hallo Tessanne,

App verwijder, telefoon opnieuw opgestart, app opnieuw geinstalleerd via PlayStore, maar nog steeds 0 euro beltegoed.  Zie afbeelding hieronder.

 

En via mijn.simyo.nl:

 

Reputatie 7
Badge +6

HI CarvE, 

 

Bedankt voor de screenshot, het is me nu duidelijk! Ik heb dit even voor je gecheckt bij de technische afdeling. Ze geven aan dat dit inderdaad een issue is met de app (bij meerdere gebruikers). Deze issue is dus bekend en er wordt hard aan gewerkt dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge

Hi Tessanne, 

Dank voor je bericht, dan wacht ik nog even af. :thumbsup:

Reageer