Skip to main content
Vraag

Mijn Simyo

  • October 31, 2025
  • 8 reacties
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

 

De tekst “Kies een bel- en smsbundel” lijkt niet te kloppen, zou hier niet de gekozen bel- en smsbundel moeten staan?

 

8 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • November 3, 2025

Hi ​@XTF,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even aankaart, dit lijkt inderdaad niet te kloppen. Kan je mij even laten weten waar je dit precies te zien krijgt? Ik heb het zelf proberen te reproduceren maar dat lukte niet. Dus laat het vooral even weten zodat ik dit kan doorzetten naar de juiste afdeling! 

Groet,
Seren


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • November 3, 2025

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • November 3, 2025

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • November 3, 2025

Bedankt ​@XTF, ik ga hier achteraan en hoop er zo snel mogelijk op terug te komen!


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • November 3, 2025

400 minuten staat hier ook als 8 euro (door maandelijks opzegbaar), wat enigszins verwarrend zou kunnen zijn.


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • November 3, 2025

Hi ​@Tessanne 

 

Welke tekst?

De screenshot is van https://mijn.simyo.nl/instellingen/abonnement


Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 3, 2025

@XTF  sorry Seren en ik zaten toevallig in ditzelfde topic te werken. Ik heb mijn antwoord even verwijderd. 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • November 6, 2025

Hi ​@XTF,

Ik heb een terugkoppeling ontvangen. De afdeling gaat dit scenario proberen na te bootsen om te achterhalen waardoor het probleem ontstaat. Ze willen dit graag verder onderzoeken. Zou je het 06-nummer waarmee je dit ziet/zag (via een privébericht) kunnen doorgeven, zodat we gericht kunnen meekijken?

Alvast bedankt, en fijn dat je dit hebt doorgegeven!


Groet,
Seren