.

Vraag

Mijn contract is nog niet afgelopen. Hoe weet ik wat mijn afkoopsom is?

  • 5 February 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Als je in de Mijn Simyo omgeving zit en vervolgens bij Veel gestelde vragen op de pagina van https://mijn.simyo.nl/opzeggen

Staat de volgende vraag: Mijn contract is nog niet afgelopen. Hoe weet ik wat mijn afkoopsom is?

 

Je betaalt een afkoopsom als je weggaat voordat je contract is afgelopen. Maar geen zorgen: wij berekenen die voor jou! Je vindt je afkoopsom op Mijn Simyo. Of tijdens het opzeggen. We laten je dan precies weten hoeveel je betaalt zodat je direct weg kan.

 

Waar is dat bedrag dan ergens te zien bij Mijn Simyo? Zowel app als website op de pc ik zie nergens dat bedrag.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan mij uit een ver verleden herinneren dat het de maandprijs van oorspronkelijk gekozen bundels (Dus de bundels, die je bij het aangaan van het contract had gekozen.) is maal het aantal maanden dat je eerder dan het einde van het contract afkoopt.

In een recente vraag hierover is daar echter geen duidelijkheid gegeven door de moderatoren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor je bericht.

Wat @Groentjuh zegt klopt inderdaad 100%! De vraag staat momenteel nog uitgesteld bij de desbetreffende afdeling, maar wij hebben nog geen terugkoppeling gekregen hierover. Zojuist hebben wij een reminder verstuurd. Wij hopen zo snel mogelijk duidelijkheid te hebben hierover zodat wij dit naar jullie terug kunnen koppelen.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer