Skip to main content

.

Beantwoord

melding data verbruik niet bijgewerkt ms, wat nu?


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 8 reacties

Sinds twee dagen heb ik geen meldingen meecr van mijn data verbruik in de app

Heeft Iemand een idee?

Edde

Beste antwoord door Ashley

Hoi @EDDE,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@ollie-b & @Katana Het verbruik zal bijgewerkt worden met terugwerkende kracht. Hou tot die tijd goed de sms’jes in de gaten om te zien of je 80% en/of 100% van je bundel hebt verbruikt. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp! 😊

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

13 reacties

JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 14 juli 2024

De app misschien even her-installeren @EDDE ?


  • Beginner
  • 6 reacties
  • 14 juli 2024

Ook ik heb sinds 2 dagen geen updates voor dataverbruik ontvingen. Laatste aanpassing 13 juli 12:28 uur.

Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 14 juli 2024
  • Bij mij hetzelfde, heb een berichtje naar Simyo gestuurd, maar ff afwachten 

EDDE


Forum|alt.badge.img+5
  • Involved
  • 182 reacties
  • 14 juli 2024

Ik heb nog niet in de app gekeken, maar op https://mijn.simyo.nl/verbruik zie ik dit:

Laatst gemeten verbruik op 11 jul. 22:30


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 14 juli 2024

Het laatste bij mij in de app gemeten is 8 Juli 

Ik kan nu dus niet zien wat er aan mb,s over is .


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 14 juli 2024

App ook opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat helaas ,

 

EDDE


JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 14 juli 2024

Ik zie het nu ook bij mij is het verbruik voor het laatst bijgewerkt op 12-07-2024 11:29

Zal wel een storing bij Simyo zijn.

Laten we de reactie van een moderator afwachten mensen.

 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 15 juli 2024

Hoi @EDDE,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@ollie-b & @Katana Het verbruik zal bijgewerkt worden met terugwerkende kracht. Hou tot die tijd goed de sms’jes in de gaten om te zien of je 80% en/of 100% van je bundel hebt verbruikt. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp! 😊

Groetjes,
Ashley


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 15 juli 2024

Ok, bedankt voor je reactie ,

Ik wacht het af,

 

Groetjes Edde


Forum|alt.badge.img+5
  • Involved
  • 182 reacties
  • 17 juli 2024

Mijn verbruik van data en belminuten is nu wel bijgewerkt: t/m gisteravond. 👍


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 17 juli 2024

Mijn gebruik is ook bijgewerkt tot gisteravond 

Even kijken of het goed blijft gaan,

 

Edd


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 17 juli 2024

Hoi @Katana & @EDDE,

Bedankt voor jullie bericht.

Wat goed om te horen dat het verbruik inmiddels is bijgewerkt. 😊

Groetjes,
Ashley


  • Beginner
  • 6 reacties
  • 17 juli 2024

Ook mijn verbruik is tot en met vanmorgen rond 5 uur bijgewerkt.

Simyo team, HARTELIJKE DANK.

Nu weet ik weer waar ik aan toe ben.


Reageer