.

Loopt mijn contract na mijn contractdatum nog door?

  • 26 August 2023
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties

Ik heb vanmorgen mijn Abb van 14 euro 6 MB  en onbeperkt bellen , verandert naar 12GB  en onbeperkt bellen voor 11 euro  er staat voor 2 jaar . En mijn vraag is gaat dit na 2 jaar gewoon door ? , ik ben 80 jaar , en ben gewoon blij als alles gewoon door gaat dus ook na die 2 jaar ?

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Na 2 jaar loopt dat gewoon door met dezelfde tarieven en zelfde hoeveelheden. Tegenwoordig blijven zelfs de bundels waar je naartoe kunt veranderen hetzelfde.

Simyo doet vrij weinig zonder dat de klant dat aangeeft. De enige aanpassing is dat na 2 jaar het mogelijk zal worden om met een opzegtermijn van 1 maand op te zeggen.

Badge

Na 2 jaar loopt dat gewoon door met dezelfde tarieven en zelfde hoeveelheden. Tegenwoordig blijven zelfs de bundels waar je naartoe kunt veranderen hetzelfde.

Simyo doet vrij weinig zonder dat de klant dat aangeeft. De enige aanpassing is dat na 2 jaar het mogelijk zal worden om met een opzegtermijn van 1 maand op te zeggen.

Heel Hartelijk bedankt zo weet ik voldoende !😍😍😍

Reputatie 7
Badge +6

Hi @pluis,

Bedankt voor je bericht. Het antwoord van @Groentjuh klopt helemaal, super bedankt voor je hulp topper! 😉

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer