Skip to main content

Voor mijn zoon die ondertussen 18 jaar is heb ik (vader) mij twee jaar terug geregistreerd met zijn email-adres en bankrekeningnummer bij Simyo. 
Nu wil mijn dochter (nu simyo-prepaid-klant) ook een abonnement. Het is echter niet handig om dat onder het account van mijn zoon te doen. Het beste lijkt mij om het account van mijn zoon op zijn eigen naam te zetten. Kunt Simyo dat aanpassen?
Dan blijft de vraag hoe ik een abonnement voor mijn dochter af kan sluiten? Kan dat onder het account wat zij al heeft? Evt. kan dat account op mijn naam gezet worden. Ik hoor het graag.

Via Whatsapp heb ik ook deze vraag gesteld en dan met klantnummers en telefoonnummers, maar daar wordt nog niet op geantwoord.

Hoi @StevenHafko,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Je kan de tenaamstelling voor het sim only abonnement van je zoon aanpassen via een contractovername. Het formulier kan je hier terugvinden.

Als je dochter nog geen 18 is dient de tenaamstelling van haar prepaid eerst omgezet te worden naar een persoon van 18 of ouder. Je kan de aansluiting dus op jouw naam zetten. Dit doe je door een kopie ID te mailen naar klantenservice@simyo.nl. Vermeld hierin ook het nummer waar het om gaat. 

Na het omzetten kan je via haar mijn Simyo omgeving de overstap naar sim only aanvragen. Dit doe je door in te loggen via de website en hier te klikken op ‘ik kies voor sim only’.

Groetjes,
Ashley


Reageer