Skip to main content
antwoord

Kosten buiten mijn bundel?

• October 2, 2025
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Ik zag op mijn telefoon dat ik 0 beltegoed en - 161 mb heb en dat ik 16.08 euro moet betalen, terwijl ik nooit mijn mb verbruik. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@3 oktober,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat je geen Prepaid hebt, maar een Sim Only abonnement waarvan je abonnementskosten €16,08 zijn sinds de inflatiecorrectie die 1 oktober is ingegaan. Wij hebben een apart topic met meer informatie over de inflatiecorrectie.

Ik zie verder geen kosten buiten je bundel, dus ik hoop je vragen hiermee beantwoord te hebben. Zo niet, laat het gerust weten! 🙂

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 2, 2025

Beste ​@3 oktober zo te lezen heb je een prepaid kaart en internet aan staan, dan kun je dus data verbruiken.

Als je zegt dat je nooit mb's verbruikt, dus geen internet gebruikt, kun je het gebruik van internet beter uitschakelen zodat je geen kosten daarvoor meer kunt maken.

Gewoon je kaart weer opwaarderen met voldoende saldo, zodat het openstaande bedrag meteen weer verrekend is.

Op app niveau kun je in je mobiel zien waar de dara aan verstookt is.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • October 2, 2025

Hi ​@3 oktober,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat je geen Prepaid hebt, maar een Sim Only abonnement waarvan je abonnementskosten €16,08 zijn sinds de inflatiecorrectie die 1 oktober is ingegaan. Wij hebben een apart topic met meer informatie over de inflatiecorrectie.

Ik zie verder geen kosten buiten je bundel, dus ik hoop je vragen hiermee beantwoord te hebben. Zo niet, laat het gerust weten! 🙂

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja