Skip to main content
antwoord

Klopt mijn factuur?

• August 26, 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met telefoon en ook een ideal betaling gedaan. 

Nu zie ik dat dat bedrag ook weer staat op de eerste volgende factuur in september. Volgens mij gaat dat niet helemaal goed. Ik ga niet 2x dat bedrag betalen

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Wey,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee!

Op je aansluiting zie ik inderdaad dat je de aanbetaling voor je toestel hebt gedaan, deze betaling hebben wij binnen en dit komt op je augustus factuur te staan. Het is niet zo dat wij dit bedrag opnieuw zullen afschrijven op dezelfde maand. Je volgende betalingstermijn zal op je factuur van september komen te staan. 🙂

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • August 27, 2025

Hi ​@Wey,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee!

Op je aansluiting zie ik inderdaad dat je de aanbetaling voor je toestel hebt gedaan, deze betaling hebben wij binnen en dit komt op je augustus factuur te staan. Het is niet zo dat wij dit bedrag opnieuw zullen afschrijven op dezelfde maand. Je volgende betalingstermijn zal op je factuur van september komen te staan. 🙂

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja