.

Beantwoord

Hoe kan ik een bundelwijziging annuleren?

  • 6 January 2021
  • 4 reacties
  • 467 Bekeken

Mijn bundel is gewijzigd, maar ik heb niets aangevraagd hoe zit dat??

icon

Beste antwoord door Daisy 7 January 2021, 13:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Is het misschien je Simyaardag? Dat zijn gratis 1000 MB's als je weer een jaar klant bent en een sim only abonnement hebt. 

 

Als het goed is kun je dat zien in je MijnSimyo en heb je er een mail overgehad. Ook over een eventuele andere wijziging zou je een mail gehad moeten hebben. Kijk voor de zekerheid in je spam / ongewenste box. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rieke,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Ik heb even met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er een bundelwijziging is aangevraagd, deze gaat per 1 februari in. Mocht je dit niet zelf hebben gedaan dan raad ik je aan het wachtwoord van Mijn Simyo voor de zekerheid aan te passen. Mocht je de wijziging ongedaan willen hebben, laat dat dan even weten dan annuleer ik deze zodat je per 1 februari gewoon weer de huidige bundel hebt.

 

Groetjes,

Daisy

Mijn bundel is van 3000 naar 1000 gegaan, zou dit automatisch gaan ook dat ik de 3000 bij lange na niet gebruik

Groetjes van Rieke

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rieke,

 

Dat gebeurd niet automatisch, ook niet wanneer je weinig verbruik hebt. Mocht je de wijziging ongedaan willen hebben, laat dat dan even weten dan annuleer ik deze zodat je per 1 februari gewoon weer de huidige bundel hebt.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer