Skip to main content
Beantwoord

Heeft Simyo een logboek van welke medewerkers mijn gegevens/nummer inzien?

• August 27, 2026
  • 8 reacties
  • 25 Bekeken

Heeft simyo een log van welke medewerkers mijn nummer in zien? 

Moderator: De titel is iets verduidelijkt zodat andere leden sneller kunnen zien waar het bericht over gaat. 

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@vraagjess,

Bedankt voor je bericht.

Ons systeem is zo ingericht dat activiteiten van medewerkers in systemen worden gelogd. Hierdoor kan worden geregistreerd wanneer gegevens worden opgezocht en door welke medewerker!

Groetjes,
Shaniqua

8 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 27, 2026

De medewerkers zien heel veel nummers op een dag ​@vraagjess .  Dus ik weet verder niet wat je precies wilt met je vraag. 👌 

• auteur
  • Beginner
  • August 27, 2026

ik wil gewoon weten of er een log is, wanneer een medewerker mijn nummer opzoekt in de file, of niet. meer info is niet nodig en te prive.

JanD
  • August 27, 2026

Beste ​@vraagjess een medewerk(st)er van Simyo heeft al de benodigde gegevens paraat die ze nodig heeft voor jou als klant en kan tot op zekere hoogte terugkijken in het verleden.

• auteur
  • Beginner
  • August 27, 2026

ja dus is daar een log van?

JanD
  • August 27, 2026

Beste ​@vraagjess , je kunt het een log noemen, of meer gebruikelijk een dossier, net zoals jouw werkgever een dossier over jou heeft of je bank etc 

Waarom wil je dat weten?

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • August 27, 2026

Hoi ​@vraagjess,

Bedankt voor je bericht.

Ons systeem is zo ingericht dat activiteiten van medewerkers in systemen worden gelogd. Hierdoor kan worden geregistreerd wanneer gegevens worden opgezocht en door welke medewerker!

Groetjes,
Shaniqua

• auteur
  • Beginner
  • August 27, 2026

kan ik hierover gebeld of gemaild worden door Simyo?

JanD
  • August 27, 2026

kan ik hierover gebeld of gemaild worden door Simyo?

Beste ​@vraagjess je kunt op de gebruikelijke wijze contact met Simyo opnemen, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact