Skip to main content
antwoord

EMAILADRES IS VERANDERD

• November 20, 2025
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

LS.

Wilt u voortaan een ander emailadres gebruiken? komt per 1-1-2026 te vervallen.

Het nieuwe adres is:

Wilt u dit in uw bestand veranderen?

Met vriendelijke groet,

Moderator: Persoonlijke gegevens zijn verwijderd ter bescherming van de privacy van de gebruiker.

Beste antwoord door Seren

Hi ​@LEENVANVALEN,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst even op wijzen dat het niet verstandig is om je persoonlijke gegevens te delen op een publiek forum; dat is niet veilig (zoals ​@Ron H, al aangaf, bedankt daarvoor!). Om deze reden heb ik je gegevens ook verwijderd.

Je kunt je e-mailadres zelf wijzigen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Ga naar Instellingen → Persoonlijke gegevens, vervang in het bovenste veld je oude e-mailadres door het nieuwe, en bevestig dit in het tweede veld. Klik daarna op 'wijzig e-mailadres'.

Lukt het niet om je e-mailadres zelf te wijzigen? Dan kun je een kopie van je legitimatiebewijs mailen naar klantenservice@simyo.nl, zodat zij het voor je kunnen aanpassen.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het mij dan gerust weten!

Groet,
Seren

2 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • November 20, 2025

Dit kun je zelf aanpassen in de app of Mijn Simyo, het is trouwens niet handig om privé gegevens op een openbaar forum te plaatsen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • November 20, 2025

Hi ​@LEENVANVALEN,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst even op wijzen dat het niet verstandig is om je persoonlijke gegevens te delen op een publiek forum; dat is niet veilig (zoals ​@Ron H, al aangaf, bedankt daarvoor!). Om deze reden heb ik je gegevens ook verwijderd.

Je kunt je e-mailadres zelf wijzigen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Ga naar Instellingen → Persoonlijke gegevens, vervang in het bovenste veld je oude e-mailadres door het nieuwe, en bevestig dit in het tweede veld. Klik daarna op 'wijzig e-mailadres'.

Lukt het niet om je e-mailadres zelf te wijzigen? Dan kun je een kopie van je legitimatiebewijs mailen naar klantenservice@simyo.nl, zodat zij het voor je kunnen aanpassen.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het mij dan gerust weten!

Groet,
Seren