Skip to main content

.

Beantwoord

Dataplafond verwijderen lukt niet, wat nu?


Forum|alt.badge.img

Beste medewerker, 

 

Ik probeer mijn bundels te wijzigen voor de volgende maand. Ik wil weer onbeperkt bellen/smsen, maar zo weinig mogelijk internet (dit gebruik ik niet). 
Maar ik wil ook het dataplafond uitzetten. Nu klik ik dit weg, maar als ik dan naar het afronden ga, kom het dataplafond er steeds weer bij… Wat nu?

 

Groet,

Anne Meijer

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Aaa40882 onderstaand kom ik tegen op de site van Simyo:

Hoe kan ik mijn dataplafond uitzetten?

Je kunt je dataplafond van Simyo uitzetten via Mijn Simyo via Verbruik > Dataplafond instellen. Je dataplafond wordt dan stopgezet op de eerste dag van de volgende maand.

Bekijk originele reactie

3 reacties

JanD
  • Consultant
  • 771 reacties
  • antwoord
  • 17 maart 2025

Beste ​@Aaa40882 onderstaand kom ik tegen op de site van Simyo:

Hoe kan ik mijn dataplafond uitzetten?

Je kunt je dataplafond van Simyo uitzetten via Mijn Simyo via Verbruik > Dataplafond instellen. Je dataplafond wordt dan stopgezet op de eerste dag van de volgende maand.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025

Nou perfect, dankjewel! 

Dit heeft gewerkt. Super.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1697 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@Aaa40882,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat het gelukt is na de informat​ie van ​@JanD. Heel erg bedankt ​@JanD voor je behulpzaamheid!

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes,
Seren


Reageer