Skip to main content

.

Vraag

Waarom nog geen mogelijkheid om via de Signal app te reageren?

Als je Simyo een bericht of vraag wil stellen kan dat via de chat, bellen ,whatsapp en Facebook.

Ben zelf gestopt met facebook en whatsapp vanwege de mensen die hier achter zitten ( o.a. Meta) en hun steun aan een volstrekt krankzinnige regering in amerika. 

Heb beide apps in de ban gedaan en ben er mee gestopt.

Ben overgestapt op Signal. 

Is het voor Simyo geen goed idee om deze mogelijkheid ook aan te bieden?  

Groet Simon.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 778 reacties
  • 8 maart 2025

Beste ​@Simon Verschoor. ook ik vind dat Simyo kan overwegen om Signal Messenger toe te voegen aan hun communicatiemogelijkheden.

Zelf ben ik ook overgestapt naar Signal, maar WhatsApp nog niet op kunnen zeggen omdat veel contacten het nog niet gebruiken.

Ik heb mijn WhatsApp logo aangepast met het Signallogo met de tekst: Bereikbaar op Signal en mijn handtekening heb ik aangepast met de tekst: Ik app bij voorkeur via Signal, zodat alle contacten kunnen zien dat mijn voorkeur Signal is.

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • 8 maart 2025
Simon Verschoor. schreef:

Als je Simyo een bericht of vraag wil stellen kan dat via de chat, bellen ,whatsapp en Facebook.

Ben zelf gestopt met facebook en whatsapp vanwege de mensen die hier achter zitten ( o.a. Meta) en hun steun aan een volstrekt krankzinnige regering in amerika. 

Heb beide apps in de ban gedaan en ben er mee gestopt.

Ben overgestapt op Signal. 

Is het voor Simyo geen goed idee om deze mogelijkheid ook aan te bieden?  

Groet Simon.

Ben ook gestopt met Facebook, WhatsApp, Instagram en X vanwege Musk, Zuckerberg en meer onbetrouwbaar gebleken bazen van big-tech bedrijven, De heren zullen er niet wakker van liggen dat één persoon uit Alkmaar de boel opzegt, maar toch ……..  

Dus Simyo, graag Signal toevoegen als communicatiemiddel.  

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • 11 maart 2025

Hi ​@Simon Verschoor.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit aangeeft!

Het klopt dat wij Signal niet gebruiken als communicatiemiddel. Ik heb de tip zojuist intern doorgegeven, wie weet zal dit in de toekomst wel mogelijk zijn. ðŸ™‚

Super bedankt voor jullie input! ​

Groetjes,
Roeqajja​

Reageer