Beantwoord
Waarom kan ik niet 1 account voor meerdere simkaarten aanmaken?
Hoi
Ik wil meerdere simkaarten bestellen bij Simyo maar zie dat het er totaal niet met de klant wordt meegedacht.
Het probleem is dat ik voor iedere simkaart apart moet inloggen met het 06-nummer van de kaart. Alleen op die manier kan ik zien wat mijn verbruik is bij die kaart.
Dus voor iedere kaart moet ik die volgende handelingen verrichten: 06nummer zoeken en intikken, password intikken, inloggen, verbruik bekijken, uitloggen, ander 06 nummer zoeken etc...
Ik stel dus voor om af te stappen van de huidige manier van inloggen per 06-nummer.
Zorg dat ik -als klant- kan inloggen onder mijn mailadres, en dat ik daar al mijn simkaarten krijg te zien. Per kaart kan ik aangeven in welk device ik het gebruik
Overzichtelijk met het verbruik, aanklikken per simkaart dat ik een aanpassing wil maken in abonnement of prepaid ophogen, etc.
Op de huidige manier je simkaarten bekijken is zo tijdrovend en klantonvriendelijk.
Ook op mijn mobiel kan ik maar 1 Simyo app gebruiken, en moet telkens een nieuw nummer erbij zoeken, intikken etc.
Denk met de klant mee.
Ik wil meerdere simkaarten bestellen bij Simyo maar zie dat het er totaal niet met de klant wordt meegedacht.
Het probleem is dat ik voor iedere simkaart apart moet inloggen met het 06-nummer van de kaart. Alleen op die manier kan ik zien wat mijn verbruik is bij die kaart.
Dus voor iedere kaart moet ik die volgende handelingen verrichten: 06nummer zoeken en intikken, password intikken, inloggen, verbruik bekijken, uitloggen, ander 06 nummer zoeken etc...
Ik stel dus voor om af te stappen van de huidige manier van inloggen per 06-nummer.
Zorg dat ik -als klant- kan inloggen onder mijn mailadres, en dat ik daar al mijn simkaarten krijg te zien. Per kaart kan ik aangeven in welk device ik het gebruik
Overzichtelijk met het verbruik, aanklikken per simkaart dat ik een aanpassing wil maken in abonnement of prepaid ophogen, etc.
Op de huidige manier je simkaarten bekijken is zo tijdrovend en klantonvriendelijk.
Ook op mijn mobiel kan ik maar 1 Simyo app gebruiken, en moet telkens een nieuw nummer erbij zoeken, intikken etc.
Denk met de klant mee.
Beste antwoord door Angela
Hoi Pve,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt melden bij ons! We kunnen altijd kijken naar eventuele wijzigingen die in het belang van onze klanten zijn :)
Zoals Raytje aangeeft, hebben we in de app tegenwoordig de mogelijkheid om meerdere accounts toe te voegen. Het 06-nummer wordt onthouden en je kunt voor elke aansluitingen een makkelijke pincode aanmaken. Zoals Friesian aangeeft, kun je dezelfde pincode maken voor alle accounts als dit het makkelijk voor je maakt.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje, het is zeker geen slecht idee om dit in te voeren voor onze website. Ik ga dit dan ook op onze prachtige Wall of Change plakken! Als er iets mee gedaan kan worden, zal dit uiteraard gecommuniceerd gaan worden. Bedankt voor je hulp :D
@Friesian, ook jij bedankt voor de tips! Zo maak je het jezelf inderdaad makkelijker om meerdere accounts te onderhouden.
Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt melden bij ons! We kunnen altijd kijken naar eventuele wijzigingen die in het belang van onze klanten zijn :)
Zoals Raytje aangeeft, hebben we in de app tegenwoordig de mogelijkheid om meerdere accounts toe te voegen. Het 06-nummer wordt onthouden en je kunt voor elke aansluitingen een makkelijke pincode aanmaken. Zoals Friesian aangeeft, kun je dezelfde pincode maken voor alle accounts als dit het makkelijk voor je maakt.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje, het is zeker geen slecht idee om dit in te voeren voor onze website. Ik ga dit dan ook op onze prachtige Wall of Change plakken! Als er iets mee gedaan kan worden, zal dit uiteraard gecommuniceerd gaan worden. Bedankt voor je hulp :D
@Friesian, ook jij bedankt voor de tips! Zo maak je het jezelf inderdaad makkelijker om meerdere accounts te onderhouden.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.