Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik de Simyo klantenservice niet bereiken?

• December 30, 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Zelfs met een nieuw aangemaakt wachtwoord, omdat jullie het oude wachtwoord niet meer herkenden kan ik mijn rekening niet inzien en dus ook niet betalen.

E-mail sturen kan niet, klantenservice hebben jullie nooit van gehoord. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar. Wat moeten we dan nog meer. Ja opzeggen, als at kan, en dan naar een klantvriendelijk bedrijf. 

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@bergern06,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je ons niet kunt bereiken. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Zoals ​@JanD aangeeft, kun je de contactmogelijkheden terugvinden op Simyo klantenservice.

Lukt het niet om in te loggen op je Mijn Simyo-account? Dan kun je via ‘Wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord opvragen. Vul je telefoonnummer en e-mailadres in, en we sturen je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Dit kan tot 10 minuten duren, daarna kun je weer inloggen.

Mocht het daarna nog steeds niet lukken, mag je mij een privébericht  sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat

2 reacties

JanD
  • December 30, 2025

Beste ​@bergern06 onderstaand de contactmogelijkheden van Simyo:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • December 30, 2025

Hoi ​@bergern06,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je ons niet kunt bereiken. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Zoals ​@JanD aangeeft, kun je de contactmogelijkheden terugvinden op Simyo klantenservice.

Lukt het niet om in te loggen op je Mijn Simyo-account? Dan kun je via ‘Wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord opvragen. Vul je telefoonnummer en e-mailadres in, en we sturen je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Dit kan tot 10 minuten duren, daarna kun je weer inloggen.

Mocht het daarna nog steeds niet lukken, mag je mij een privébericht  sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat