Skip to main content
Vraag

Multisim, wanneer wordt dit ondersteund?

  • 2 March 2023
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Is een kans dat de multisim er wel gaat komen? En zo ja  hoelang gaat het nog duren??? Bizar dat het er nog niet is? Veel mensen hebben een Smart watch..vraag is enorm waar wacht Simyo op? Op KPN?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mdeb,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt!

Het klopt inderdaad dat wij geen Multisim aanbieden, er is op dit moment ook nog niks bekend hierover. Ik durf daarom niet te zeggen wanneer wij dit wel zullen ondersteunen in de toekomst. Zodra hier meer bekend over is, maken wij dit uiteraard publiekelijk bekend :).

Groetjes,
Roeqajja

Eens, vreemd dat deze service niet wordt aangeboden. Zal wel weer een verdienmodel zijn want alleen de dure providers bieden het aan en die melken het eerst uit. Is Simyo niet van KPN?

Reputatie 4
Badge +3

Eens, vreemd dat deze service niet wordt aangeboden. Zal wel weer een verdienmodel zijn want alleen de dure providers bieden het aan en die melken het eerst uit. Is Simyo niet van KPN?

Simyo is een dochter van KPN.

Marketing staat los van de KPN, diensten zijn ook anders (Simyo heeft ook geen 5G KPN wel). Ook het type klant is anders. Simyo zit in het lagere segment zoals Youfone en simpel. Multi sim? Dan moet je toch naar de grote 3 premium providers.

 

Denk ook dat Simyo heeft bv ook limiet op aan prepaid aansluitingen per adres. Bij KPN is er dat niet. Bij Simyo krijg je een mail als je beltegoed gaat verlopen. Bij KPN kun je volledig anoniem een prepaid kaart kopen in de winkel en anoniem gebruiken.

 

Kortom Simyo mag wel dochter van KPN zijn. Het werkt toch allemaal net even iets anders en hebben andere voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +6

Eens, vreemd dat deze service niet wordt aangeboden. Zal wel weer een verdienmodel zijn want alleen de dure providers bieden het aan en die melken het eerst uit. Is Simyo niet van KPN?

Ik kan begrijpen dat je dit graag anders had willen zien. Maar eigenlijk legt @RobbyTown het heel goed uit in zijn reactie, daar heb ik verder niks meer aan toe te voegen. Bedankt voor je uitleg en reactie @RobbyTown!

Reageer