Beste Simyo,
Via prepaid zijn mijn jonge kinderen momenteel aan jullie verbonden. In het verleden ben ik ook een tevreden Simyo klant geweest en inmiddels loopt mijn huidige bundel en die van mijn vrouw af. We zijn ons daarom weer aan het oriënteren.
Wat mij verbaasd is de regen aan klachten over buiten bundel data gebruik en het ontbreken van een dataplafond. Klanten klagen hier al jaren over en jullie lijken dit te hebben opgenomen in het verdienmodel. Persoonlijk vind ik dergelijke praktijken onbegrijpelijk en schandalig.
Voor ons is dit dus de reden om niet over te stappen op Simyo. Als onze kinderen toezijn aan een abonnement en deze situatie is nog hetzelfde, zullen we ook hun mobiele nummers gaan verhuizen.
Hopelijk zetten al onze berichten jullie aan om deze huidige constructie nog eens opnieuw te bekijken. Technisch kan het nooit heel lastig zijn, dus het is een bewuste keuze…. Ik vind hem maar raar… Zeker niet klantvriendelijk…
Tot zover m’n klaagberichtje Fijn dat ik deze ergens kwijt kan.
Met vriendelijke groet,
Rick