De laatste tijd zie ik steeds meer herhalingen als antwoord via bijv. quotes met dezelfde teksten bij vragen.
Ik wil graag op de hoogte blijven van allerlei ontwikkelingen bij Simyo maar dat is zo soms lastig.
Beste antwoord door Caspar
Wat leuk dat je een topic start om de antwoorden wat korter en bondiger te houden. Leuk dat je verbetering voor het forum zoekt :D
Er zijn meerdere mogelijkheden om ervoor te zorgen dat er meer structuur is in de topics zodat het wat overzichtelijker wordt voor iedereen! Het mooie is dat je hier zelf altijd aan kan meehelpen. Friesian heeft al een aantal hele goede punten opgenoemd.
Ik wil er nog even aan toevoegen dat wanneer je een topic hebt gestart, je zelf het antwoord kunt markeren. Verder is het gemarkeerde antwoord bedoeld voor de overzichtelijkheid. Zo kan je daar gelijk het antwoord op de (originele) vraag terugzien. Wanneer de topic-starter geen antwoord markeert, zal één van de Simyo medewerkers dit doen.
Denk je dat je nu genoeg tips hebt verzameld om het forum voor iedereen makkelijk te maken en overzichtelijk te houden?
@Friesian, bedankt voor de tips en het meedenken :D
Groetjes,
Caspar