Skip to main content

.

Gisteren ontving ik een e-mail van Simyo met de subject header/titel:  Morgen wordt je nummer overgezet naar Simyo

In deze mail wordt twee keer gelinkt naar Mijn Simyo, echter, de links omvatten geen protocol-definitie (‘https’) waardoor mijn e-mail-client (Thunderbird) de links niet herkent en ze daardoor niet werken.

Dit is een deel van de source van de e-mail:

<p><strong>Simkaart activeren</strong><br />Heb je je simkaart nog niet gea=ctiveerd? Dit doe je gemakkelijk op <a href=3D"mijn.simyo.nl">Mijn Simyo</a=>.</p>

In eerdere e-mails die ik ontving, werkte de links wel correct, al werd in 1 e-mail (getiteld: Je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd!) niet naar Mijn Simyo maar gewoon naar de home page gelinkt (maar op die pagina staat een blauwe button die de bezoeker alsnog naar Mijn Simyo brengt).

‘Ik weet niet of dit “probleem” alleen optreedt in (het relatief weinig gebruikte) Thunderbird, maar het aanpassen van een e-mail template lijkt me een lekker simpel klusje voor een wellicht eenzame developer die geacht werd te werken op 30 en/of 31 december... Fijne jaarwisseling!

Hoi ​@Jaco342,

Heel erg bedankt dat je dit doorgeeft, dat wordt enorm gewaardeerd! Ik heb dit gelijk intern doorgezet en dit zal zo snel mogelijk opgepakt worden.

Voor nu wens ik je alvast een prettig nieuwjaar! 💥

Groetjes,
Seren

Reageer