Skip to main content

Eens een ander "jaarcadeau"

• November 25, 2025
  • 9 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben al vele jaren abonnementshouder bij Simyo. Elk kaar krijg je weer een cadeau van  extra GB. Echter nu net voor de derde keer gekregen, maar die andere zijn gewoon verlopen, omdat ik deze extra GB niet nodig heb. Je zit vrijwel overal op wifi, dus gebruik ik bijna geen data. Kan er eens nagedacht worden over een ander cadeau, bijv. een eenmalige korting op je maandbedrag? Zou wel leuker zijn. Ik kan ook wel een abonnementsoort omlaag , maar dat scheelt heel weinig geld.  

9 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • November 25, 2025

Beste ​@yvdhaar , je kent het gezegde: ‘een gegeven paard niet in de bek kijken’ en ‘kinderen die vragen worden overgeslagen’.😎

Verder is het verstandig buiten de deur toch gewoon van de (extra) bundel gebruik te maken, is sneller, stabieler en veiliger dan via wifi van derden.

Binnen 4 maanden voor einde contract kun je je abo al aanpassen als de nieuwe abo's voordeliger zijn dan je huidige en het nieuwe abo gaat dan meteen per de 1e van de komende maand in.

Verder is het verstandig het dataplafond te activeren voor €0,50 per maand dan heb je nooit last van buitenbundelkosten voor internet binnen de EU.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 25, 2025

Je reactie is een beetje off-topic.

Je haalt er allerlei zaken bij waar TS niet over klaagt. Ik kan me de opmerkingen van TS best voorstellen,   Ik houd van mijn 20GB bundel meestal rond de 18-19GB over.

Maar goed, ik denk maar aan de paarden.

JanD
  • Forum Expert
  • November 26, 2025

Ik vind de reactie on topic om topic starter er van te weerhouden buiten de deur de onveilige wifi te gebruiken en daartoe een handreiking geven om toch voordelig van de bundel gebruik te kunnen maken.

Friesian
  • Forum Expert
  • November 26, 2025

Ik kan me best wel wat indenken in de gedachte van ​@yvdhaar en ​@wimj12

De TS vraagt

Kan er eens nagedacht worden over een ander cadeau, bijv. een eenmalige korting op je maandbedrag?

Misschien dat een reactie vanuit Simyo gaat zijn. Bedankt voor het idee, we hangen het op de Wall Of Change. 

Een soort ideeënbus. 🙂

Lees maar eens. 👍

https://sydneybrouwer.nl/blog/simyo/

JanD
  • Forum Expert
  • November 26, 2025

Je zit vrijwel overal op wifi,

Dit is hetgeen ik op reageerde, dat dus uiterst onveilig en gevaarlijk kan zijn en dat je buiten de deur dus beter gewoon van je bundel gebruik kunt maken.

Friesian
  • Forum Expert
  • November 26, 2025

Je zit vrijwel overal op wifi,

Dit is hetgeen ik op reageerde, dat dus uiterst onveilig en gevaarlijk kan zijn en dat je buiten de deur dus beter gewoon van je bundel gebruik kunt maken.

Dit ben ik volkomen met je eens j​@JanD. Soms wordt dan ook als reactie een voorbeeld met VPN gebruikt. 

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 26, 2025

Hi ​@yvdhaar,

Bedankt voor het aanmaken van dit topic!

We zijn altijd blij als onze klanten willen meedenken over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Dit idee zal ik dan ook op onze Wall Of Change zetten. Hierop verzamelen we onder andere dit soort ideetjes en een team collega's van Simyo zal dan nagaan of we dit waar kunnen maken. 

Groetjes, 

Tessanne 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • November 26, 2025

Je zou kunnen overwegen om een ander hebbedingetje te geven.

Een Mok, een Dopper of wat dan ook, En voor de mensen die al heel lang abonnee zijn een gepersonaliseerde mok.

Of een fleece, die draag ik zeker in deze tijd heel graag.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 27, 2025

Leuke ideeën ​@wimj12!

We zullen dit zeker bespreekbaar maken 😊.

Groetjes,
Amy