.

binnen 1 minuut veel pakketjes Mbs van dezelfde grootte. is na te gaan wat dat is?

  • 30 May 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

Pakketjes data van dezelfde grootte binnen dezelfde minuut verbruikt.  Verschillende keren achter elkaar.  Is na te gaan waar dit van is?


5 reacties

Hallo @bedammer binnen je telefoon kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is.

 

Badge

Helaas Jan, alleen vermelding: bv

Tijd 5:00 internet 59Mb ..euro

Ik sliep toen nog dus wie mijn MB's heeft gebruikt is mij een raadsel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @bedammer,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt, ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je MB's aan zijn verbruikt.

Wij kunnen vanwege de privacywetgeving niet zien waar je MB's aan zijn verbruikt. Dit kun je soms wel terugvinden in je telefoon zelf, afhankelijk van welk toestel je hebt. Welke telefoon heb je? 

Ik hoor het graag!

Bedankt voor de hulp! @JanD en @abj 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 5
Badge +3

@Roeqajja Ik denk dat vooral het feit dat het altijd over pakketjes van steeds 59mb en over bepaalde tijdstippen gaat, juist dat vragen oproept. Nu ook bij @bedammer  En ik snap dat volledig, want ook ik was een paar maanden geleden in de veronderstelling dat er bij jullie iets flink misging toen ik dat zag in mijn app.

Als ik het mij goed herinner heeft iemand op dit forum de afgelopen maanden een keer uitgelegd hoe het zit met die pakketjes en die tijdstippen. Volgens mij heb ik toen gereageerd dat het voor klanten helpend zou zijn als jullie die uitleg zouden toevoegen in de app. Het voorkomt misverstanden, vragen en klachten. En dat scheelt jullie bij de helpdesk en hier op het forum ook weer werk. 😄

Wellicht kun je dit nog eens neerleggen bij het ontwikkelteam van de app?

*Toevoeging:

Ik bedoel dit topic:

https://forum.simyo.nl/internet-4g-62/internet-verbruik-op-tijdstippen-dat-ik-mijn-telefoon-niet-gebruik-hoe-kan-dat-46205?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Katana,

Bedankt voor je bericht. Ik ben het helemaal met je eens dat een uitleg hierover in de app handig zou zijn en veel vragen zou voorkomen. Ik zal je tip daarom nogmaals doorgeven, super bedankt voor het meedenken 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer