Ik zie wel gewoon het 3G icoontje in de statusbalk van mijn iPhone 5S. Als ik het internet probeer op te gaan krijg ik de volgende melding: "Er is geen netwerkverbinding beschikbaar. Ga naar Instellingen om een verbinding te selecteren".
Het is nu zondag en nog steeds geen 3G verbinding. Inmiddels heb ik dit weekend de volgende handelingen uitgevoerd:
- 4 keer opnieuw APN instellingen ingevoerd en iPhone rebooted (ook met 15 a 20 minuten de telefoon uit te laten)
- 2 keer iPhone helemaal terug naar Fabrieksinstellingen gezet
- Vliegtuigmodus uit en aan.... dit heb ik een keer of 4 geprobeerd
- 3 keer SIM card eruit gehaald en weer terug in mijn iPhone 5S
Niets helpt, geen mogelijkheid tot internetten via 3G. Internetten via WiFi doet het gewoon wel goed.
Ik vind het zeer toevallig dat ik op 28 februari nog prima kan internetten via zowel 3G en 4G, en op 1 maart ineens niet meer kan internetten via 3G
Ik word graag geholpen door een Simyo medwerker in deze
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie