.

Beantwoord

Wanneer gaan jullie de nieuwe iPhones verkopen?

  • 16 June 2023
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Hallo, ik vraag mij af wanneer de iphone 13 en 14 te koop zijn via simyo. Weet iemand wanneer je die telefoon kan bestellen bij je abbonement?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 16 June 2023, 13:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Romijn04,

Bedankt voor je bericht. Dat is een goeie vraag!

Ik heb hier navraag over gedaan en het is nog niet bekend wanneer wij de iPhone 13 en 14 zullen verkopen. Dit zal dus waarschijnlijk voorlopig nog niet gebeuren. Zodra wij de telefoons wel zullen verkopen, zal dit uiteraard zichtbaar op onze website zijn.

Groetjes,
Roeqajja

Zijn inmiddels al bijna een jaar verder, is er al wat meer bekend of bijvoorbeeld de 13pro en of de iPhone 14/15 aangeboden gaan worden? 
 

met vriendelijke groet

sander 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sander Hammann,

Bedankt voor je reactie. Ik kan het me voorstellen dat er hier vraag naar is!

Het is op dit moment niet bekend wanneer wij de genoemde modellen zullen verkopen. Het is zo dat wij niet de nieuwste van de nieuwste telefoons verkopen omdat wij een budgetprovider zijn. Ik durf je hierdoor niet te zeggen wanneer wij deze telefoons zullen verkopen. Je kunt het beste van tijd tot tijd onze website in de gaten houden hiervoor. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hebben jullie enig idee wanneer de iphone 13 weer leverbaar is? Er stond vanochtend binnen 1 of 2 weken, maar die tekst is nu verdwenen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Monana,

Bedankt voor je bericht. Als ik kijk op onze website zie ik dat de iPhone 13 direct leverbaar is. Zie jij dit nu ook staan? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Klopt! Dank voor je reactie!

Reageer