Op het KPN-forum is dit jaren geleden behandeld, maar de link naar de oplossing werkt niet meer. Het had te maken met instellingen / APN.
Zie hier: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/hotspot-72594
Kan deze oplossing weer 'wakker' gemaakt worden? Bij voorbaat dank.
Beste antwoord door Bas
Ik heb volgens mij een keer PRECIES hetzelfde probleem gehad! Was voor mij een kwestie van de APN-instellingen aanpassen en toen werkte alles weer. Laten we daar dus maar mee beginnen!
Kun je voor mij even nagaan wat je ziet staan als je naar Instellingen > Mobiel netwerk > Mobieledatanetwerk gaat? Dat zou namelijk moeten zijn:
- APN: internet
- Gebruikersnaam: KPN
- Wachtwoord: gprs
Je ziet nu waarschijnlijk in dat menu onder het kopje "Mobiele data" iets anders staan dan onder het kopje "Persoonlijke hotspot". Maar die gegevens moeten dus wel overeenkomen, anders werkt het niet 😉 Kun je me laten weten of jij dit ook ziet staan? En heb je toevallig al een keer je toestel in iTunes verbonden? Want dan worden de juiste netwerkinstellingen als het goed is ook automatisch gepusht.
Groetjes,
Bas