.

Beantwoord

Waarom heb ik nog steeds mijn tijdelijke nummer ?

  • 27 January 2015
  • 2 reacties
  • 656 Bekeken

Ik heb een nieuw simyo abbonement afgesloten met nummerbehoud. Vandaag zou mijn nummer worden overgezet naar mijn nieuwe simkaart. 
Ik ontvang berichten op mijn nieuwe telefoon (met nieuwe simkaart) maar zodra ik zelf een bericht stuur krijgen de ontvangers een ander nummer als afzender te zien. Hoe kan dit? En is mijn abbonement nu al in gegaan of niet?

Met vriendelijke groet,
Roos
icon

Beste antwoord door Ali 28 January 2015, 11:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb een nieuw simyo abbonement afgesloten met nummerbehoud. Vandaag zou mijn nummer worden overgezet naar mijn nieuwe simkaart. 
Ik ontvang berichten op mijn nieuwe telefoon (met nieuwe simkaart) maar zodra ik zelf een bericht stuur krijgen de ontvangers een ander nummer als afzender te zien. Hoe kan dit? En is mijn abbonement nu al in gegaan of niet?

Met vriendelijke groet,
Roos


Ik ben erachter gekomen dat via sms mijn nummer wel is behouden maar via imessage niet. Hoe kan ik dit veranderen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi roosvandermeer,

Welkom bij Simyo en op het forum.

Goed dat je achter bent gekomen dat het probleem met iMessage speelt.

Ik raden je aan om de Apple ID op je toestel te controleren. Vaak komt het voor dat daar nog het tijdelijke (Simyo) nummer staat omdat je de simkaart vóór nummerbehoud al gebruikt hebt. Onder Instellingen > Telefoon > Mijn nummer kan je dit controleren en wijzigen in eigen 06-nummer.

Kan je aangeven of dit je gelukt is?

Reageer