Skip to main content

Ik heb vorige week mijn Iphone 13 retour gestuurd vanwege krasje sop scherm. Ik had de telefoon een week eerder ontvangen. Nu heb ik afgelopen vrijdag beircht gekregen dat mijn telefoon is ontvangen en dat ik binnen 3 dagen gebeld zou worden voor de vervolgs stappen, maar ik heb nog niks gehoord. Ik heb gisteren via de whatsapp een bericht gestuurd, maar tot op heden daar ook nog geen antwoord op gekregen. Bellen lukt ook niet vanwege de drukte. Dit is echt ontzettend slecht, gewoon niet te bereiken.

 

Ik wil weten wanneer ik een nieuwe telefoon toegestuurd krijg. Hoe moeilijk kan hety zijn om snel een antwoord te geven. 

Dat het druk is, is niet onze probleem, dan moet binnen de organisatie opgelost worden. 

Hoi @Tigre,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Ik heb de aansluiting bekeken en zie dat je hele order is geannuleerd door het terugsturen van je toestel. In de mail staat inderdaad dat er binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen wordt. Als het goed is heb je hier vandaag een mailtje over ontvangen met daarin ook informatie over je terugbetaling. 

Mocht je dus een nieuw toestel willen kan je een nieuwe bestelling plaatsen via de website. 

Groetjes,
Ashley


Reageer