.

Beantwoord

Rinkeltijd van FaceTime verlengen. Kan dat?

  • 21 April 2018
  • 7 reacties
  • 557 Bekeken

Vrinden ik wil op mijn iPhone de rinkeltijd verlengen voor FaceTime.
ik maak geen gebruik van Voicemail (wil ik ook niet gaan gebruiken) 5 keer overgaan is tekort
Graag hulp senior Cees
icon

Beste antwoord door Scotsman 21 April 2018, 18:03

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
FaceTime gaat via internet (mobiel internet dan wel via een WiFi netwerk) en niet via het normale netwerk via Simyo/KPN. Sterker nog, ben je ergens waar geen mobiel bereik is maar wel WiFi dan kun je toch via FaceTime communiceren.

Ik heb even snel bij de FaceTime instellingen op mijn iPhone gekeken maar ik zie zo gauw niets waarmee je de FaceTime rinkeltijd zou kunnen instellen. De tijd die FaceTime je geeft om een inkomende communicatie (spraak, video) te beantwoorden is volgens mij niet te wijzigen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CeesD,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat Scotsman je hier inmiddels bij heeft geholpen. Het klopt wat hij zegt! FaceTime gaat niet over ons netwerk, maar via internet. Dit betekent dat de eventuele rinkeltijd niet bij ons aangepast hoort te worden, maar via de App van FaceTime zelf. Ik heb het zelf even uitgezocht en kon niet zo gauw vinden of je de rinkeltijd kunt verlengen. Het beste wat je kunt doen is dit navragen via de helpdesk van de Applestore.

Kom je er zo uit?

@Scotsman, bedankt!

Groetjes,
Asma
FaceTime gaat via internet (mobiel internet dan wel via een WiFi netwerk) en niet via het normale netwerk via Simyo/KPN. Sterker nog, ben je ergens waar geen mobiel bereik is maar wel WiFi dan kun je toch via FaceTime communiceren.

Ik heb even snel bij de FaceTime instellingen op mijn iPhone gekeken maar ik zie zo gauw niets waarmee je de FaceTime rinkeltijd zou kunnen instellen. De tijd die FaceTime je geeft om een inkomende communicatie (spraak, video) te beantwoorden is volgens mij niet te wijzigen.Hoi CeesD,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat Scotsman je hier inmiddels bij heeft geholpen. Het klopt wat hij zegt! FaceTime gaat niet over ons netwerk, maar via internet. Dit betekent dat de eventuele rinkeltijd niet bij ons aangepast hoort te worden, maar via de App van FaceTime zelf. Ik heb het zelf even uitgezocht en kon niet zo gauw vinden of je de rinkeltijd kunt verlengen. Het beste wat je kunt doen is dit navragen via de helpdesk van de Applestore.

Kom je er zo uit?

@Scotsman, bedankt!

Groetjes,
AsmaHoi CeesD,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat Scotsman je hier inmiddels bij heeft geholpen. Het klopt wat hij zegt! FaceTime gaat niet over ons netwerk, maar via internet. Dit betekent dat de eventuele rinkeltijd niet bij ons aangepast hoort te worden, maar via de App van FaceTime zelf. Ik heb het zelf even uitgezocht en kon niet zo gauw vinden of je de rinkeltijd kunt verlengen. Het beste wat je kunt doen is dit navragen via de helpdesk van de Applestore.

Kom je er zo uit?

@Scotsman, bedankt!

Groetjes,
Asma

Dank voor de reactie ik daar langs 😀
FaceTime gaat via internet (mobiel internet dan wel via een WiFi netwerk) en niet via het normale netwerk via Simyo/KPN. Sterker nog, ben je ergens waar geen mobiel bereik is maar wel WiFi dan kun je toch via FaceTime communiceren.

Ik heb even snel bij de FaceTime instellingen op mijn iPhone gekeken maar ik zie zo gauw niets waarmee je de FaceTime rinkeltijd zou kunnen instellen. De tijd die FaceTime je geeft om een inkomende communicatie (spraak, video) te beantwoorden is volgens mij niet te wijzigen.

Dank voor de reactie😀
Reputatie 6
Badge +4
Hi CeesD,

Mooi dat je met Scotsman's tips verder mee bent gekomen! 😉

Laat je het weten wat de uitkomst is? Er zijn vast meer mensen die willen dat een oproep van FaceTime langer 'rinkelt'.

Nogmaals bedankt Scotsman!

Groetjes,
Thomas
Ik heb contact gehad met Apple Support, het is helaas niet mogelijk hier iets in te stellen. Maar er wordt een melding van gemaakt.
met een vriendelijke groet en een ieder bedankt voor de hulp
Cees
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cees,

Bedankt voor de terugkoppeling!

Ik wens je nog een fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer