.

Beantwoord

Raar sms'je verenigd koningkrijk?

  • 11 February 2012
  • 4 reacties
  • 1441 Bekeken

Badge
Gisteravond mijn nieuwe simyo simkaart in mijn telefoon gedaan om 22:00uur, en gelijk om 22:03uur een smsje van €0,25 naar het verenigd koningkrijk gepleegd buiten mijn bundel volgens Simyo???
Wat een onzin, ik heb het eerste smsje pas vandaag verzonden en wel naar mijn vrouw (in Nederland wel te verstaan)
Iemand *hier ervaring mee*, want anders ben ik het eind van deze maand weer vertrokken bij Simyo als het zo moet!!!
icon

Beste antwoord door Alex 13 February 2012, 10:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Gerrit,

Waarschijnlijk maak je gebruik van een Iphone en is de sms verzonden naar +447786205094. Zou je dit kunnen bevestigen? Het verstuurde smsje is een activatie sms voor Facetime. Dit doet de Iphone automatisch en is toestel gerelateerd. Hier kan Simyo helaas niets aan doen.

Klik hier als je niet zeker weet wat Facetime is. Voor uitleg over de kosten en het activatienummer klik je hier.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

In dat geval mijn excuses, je hebt gelijk het nummer klopt inderdaad.
Is me nooit eerder opgevallen toen ik nog prepaid belde namelijk.

Gr., Gerrit
Badge
Ik zie op het verbruikoverzicht, dat er op 16-2 en op 19-2 een sms in rekening gebracht is voor een bericht naar het Verenigd Koninkrijk.
IK heb deze berichten niet verstuurd en ze staan als zodanig ook niet geregistreerd in mijn sms bestand.
Rara, hoe kan dit.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum cahabwim,

Het smsje is een activatie sms van Facetime. In mijn eerdere antwoord in dit topic kun je meer informatie vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer