.

Beantwoord

Overzetten contacten van toestel naar simkaart. Hoe doe ik dat?

  • 15 August 2017
  • 3 reacties
  • 19996 Bekeken

Hallo, kan iemand me aangeven hoe ik de contacten van mijn Iphone SE toestel op de simkaart overzet?
Ik dacht dat al mijn contacten in de Icloud zouden staan maar dat is niet het geval. En wat ik ook probeer, hij synchroniseert niet al mijn contacten naar de Icloud.
alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Asma 16 August 2017, 12:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ruud 66,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt.

Ik heb het even voor je uitgezocht, maar kom er niet helemaal uit. Ik kan namelijk alleen vinden hoe jij je contacten van je simkaart op je telefoon overzet en niet andersom.

Mocht je dat bedoelen dan kan dit via Instellingen > E-mail, contacten en agenda's > Importeer simcontacten. Wanneer je toch wat anders bedoelt, dan kun je denk ik het beste even contact opnemen met AppleCare.

Ik zie trouwens dat je nummerbehoud nogmaals is afgewezen omdat het telefoonnummer en klantnummer niet overeenkomt. Je kunt je huidige provider vragen wat dejuiste gegevens zijn, zodat je een nieuw verzoek kunt indienen via onze Klantenservice.

Gaat het lukken zo? :$

Groetjes,
Asma
Dank voor je reactie Asma! Het is nog niet gelukt, dus zal contact zoeken met Apple!
Vreemd dat ze wederom aangeven dat mijn sim kaart nummer niet klopt! Ik heb er een foto van gemaakt, kan ik die aan jullie sturen??
Vriendelijk groet vanuit Zwitserland
Ruud
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ruud,

Ik weet zeker dat Apple je hier goed bij kan helpen. :D

Hmm, dat is gek! Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met je huidige provider. Zij wijzen het verzoek namelijk af. Je kunt hun dan vragen waarom het verzoek is afgewezen en wat wél de juiste gegevens zijn.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer