.

Beantwoord

Overnemen van iPhone, hoe werkt dat met apps/gegevens/e-mail instellen?

  • 23 August 2014
  • 3 reacties
  • 5922 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Dag,

Ik heb een vraag met betrekking tot het overnemen van een telefoon. Ik kom er zelf niet uit, dus wellicht weet iemand er hier meer vanaf. Onlangs heb ik de telefoon van mijn broertje overgenomen, dit is tijdelijk. Maar nu staan al zijn gegevens er nog op. Van email login en facebook tot whatsapp. Ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen, en whatsapp aan mijn eigen telefoonnummer kan linken. Daarnaast heb ik ineens een onbekend nummer. 
Kan iemand me uitleggen waar ik naar moet kijken?

Alvast bedankt
Groetjes
icon

Beste antwoord door Dries 26 August 2014, 17:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi LH234,

Welkom op het forum! Ik heb je topic naar het iPhone / iOS subforum verplaats. Hier staan meer topics over Apple :)

Wat je met de voor ingestelde iPhone van je broer er gratis bij krijgt, is zijn Apple ID. Die is gesynchroniseerd met zijn iTunes. Is het de bedoeling dat je broer zijn telefoon weer in gebruik gaat nemen? Je kunt in dat geval het beste een back-up maken van de telefoon (synchronisatie via wifi). Als je broer zijn telefoon niet meer wil gebruiken, hoef je dat niet te doen. Je moet vervolgens alle gegevens van de iPhone verwijderen door de iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Daarna moet je met je eigen Apple ID inloggen op jouw iTunes en je kunt je eigen apps gebruiken.

Denk je dat je daar uitkomt?
Reputatie 7
Badge +9


Denk je dat je daar uitkomt?


Zijn we wel even benieuwd naar. :)

Back-up kan ook gegaan zijn via iCloud.

Wil je de foon niet geheel herstellen (je hebt dan alleen een 'kale' telefoon daarna), dan zou je natuurlijk WhatsApp en emailaccounts ook kunnen verwijderen en daarna opnieuw downloaden / instellen.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi de leon,

Dat kan inderdaad ook 🙂 Goede tip, bedankt!

@LH234, Laat je ons nog weten of het allemaal is gelukt?

Reageer