.

Beantwoord

Nummerbehoud nieuw abonnement via Studentmobiel, hoe doe ik dit?

  • 31 October 2014
  • 3 reacties
  • 930 Bekeken

Hoi,

Ik wil op studentmobiel een nieuwe telefoon bestellen in combinatie met een simyo abonnement. Ik zit op dit moment ook al bij simyo, en dat geeft problemen op het moment dat ik nummerbehoud wil aanklikken. Er staat dat het nieuwe abonnement onder contractverlenging valt, en dat ik dat aan zou moeten geven. Bij de providers staat simyo echter niet op de lijst om aan te klikken als provider voor contractverlenging. Is er een andere manier om nummerbehoud aan te vragen dan via het standaardformulier? Ik wil namelijk gewoon een nieuw simyo abonnement in combinatie met de telefoon, maar ik wil mijn eigen nummer behouden. 

Alvast bedankt,

Marit
icon

Beste antwoord door Naomi 3 November 2014, 16:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi marits, welkom op het forum van Simyo!

Leuk om te horen dat je je contract gaat verlengen 🙂 Op de site van Studentmobiel hoor je wel de mogelijkheid te hebben om Simyo te kiezen. Studentmobiel heeft een eigen website waar je een bestelling kan plaatsen. Ik kan je geen advies gegeven over het plaatsen van deze bestelling, omdat het niet onze eigen site is. Om deze reden raad ik je aan even je vraag bij Studentmobiel te stellen. Zij kunnen je hier verder meehelpen :)

Als je nog andere vragen hebt, laat je het dan weten?
Hoi,

Ik snap dat dat aan Studentmobiel.nl kan liggen, maar ik vroeg me af of er een andere manier is om nummerbehoud aan te vragen? Ik zie namelijk ook nummerbehoud bij Mijn Simyo staan, kan ik dat anders invullen bij mijn huidige of nieuwe abonnement?

Met vriendelijke groet,

Marit
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marits,

Je dient deze aanvraag echt via Studentmobiel te doen. Overstappen via de link uit Mijn Simyo kan niet, omdat je dan van een Simyo sim-only naar een Simyo sim-only overstapt. Je kunt het beste contact met Studentmobiel opnemen, waarna zij je aanvraag indienen. Ze horen dit gewoon te accepteren en goed te keuren 🙂.

Reageer