.

Beantwoord

Nieuwe telefoon als kado, kan ik alles overzetten zonder dat zij dat merkt?

  • 23 April 2015
  • 3 reacties
  • 587 Bekeken

Mijn dochter heeft een Iphone 4 en krijgt voor haar verjaardag een Iphone 5S, ik heb een nieuwe nano sim aangevraagd voor haar maar kan ik deze activeren en alles instellen zonder dat zij het merkt en haar nieuwe telefoon werkend krijgen met een back up van haar oude?
Of gaat meteen nadat ik de nieuwe activeer de oude sim op zwart?
icon

Beste antwoord door Andreas 23 April 2015, 17:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Je kan met haar oude telefoon en itunes/apple account een backup van alles maken in de cloud en deze restoren op de nieuwe. Simkaart omzetten kan dan gewoon zodra je hem geeft, als je hem al hebt gaat dat bij Simyo geloof ik vrij snel om (hooguit ene uur meen ik me te herinneren?) je kan ook via Itunes een backup maken en die terugzetten op de nieuwe iphone. Al werkt via iCloud in mijn ervaring beter!
Dit topic staat met zeer veel gelijkenis hier ook....
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nieuwe-telefoon-kado-voor-mijn-dochter-nieuwe-sim-activeren-27721/index1.html#post97946
Reputatie 3
Badge +7
Hoi williamvandeursen,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie dat je met twee verschillende forum accounts dezelfde vraag hebt gesteld. Ook in dit topic. Het forum blijft overzichtelijker als een vraag maar op één plaats wordt gesteld.;)

Leuk om te zien dat Andreas en Friesian(hier en in het andere topic) je hebben kunnen helpen.:) Wanneer je de nieuwe simkaart activeert, gaat de oude inderdaad op zwart. Is je vraag zo helemaal beantwoord?

Reageer