.

Beantwoord

Nieuwe telefoon kado voor mijn dochter, kan ik mijn nieuwe simkaart activeren zonder dat zij dat merkt?

  • 23 April 2015
  • 5 reacties
  • 780 Bekeken

Badge
Mijn dochter heeft een Iphone 4 en krijgt voor haar verjaardag een Iphone 5S, ik heb een nieuwe nano sim aangevraagd voor haar maar kan ik deze activeren en alles instellen zonder dat zij het merkt en haar nieuwe telefoon werkend krijgen met een back up van haar oude?
Of gaat meteen nadat ik de nieuwe activeer de oude sim op zwart?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 April 2015, 14:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Wanneer de nieuwe sim als vervangend is en dat is in dit geval, deactiveer je de oude sim.
Dus ff w88 met activeren van nieuwe sim is het beste voor de grote verassing.
Wanneer de contacten op haar oude sim staan blijven die dat ook, maar het nummer is dan niet meer werkend op de oude sim.

Feliciteer haar ook namens het goej (?) Paerdjuh.
🆒
Friesian
Badge
Hallo

Moet ik dan in haar oude telefoon de contacten kopiëren naar sim? Voor degene die er niet opstaan?
Ik dacht dat in een back up van IPhone alles zat dus ook contacten.
Hallo

Moet ik dan in haar oude telefoon de contacten kopiëren naar sim? Voor degene die er niet opstaan?
Ik dacht dat in een back up van IPhone alles zat dus ook contacten.

Laat ik eerst stellen, niks moet....Mag klinkt stukken leuker.
In de backup, icloud zitten idd alle contacten, kan ook met bijvoorbeeld gmail account op de telefoon de contacten opgeslagen !
Maar zoals gezegd, wanneer de nieuwe sim wordt geactiveerd kan ze de oude niet meer gebruiken voor bellen, sms en data.
Per 06 nummer is 1 sim actief en de oude dus gedeactiveerd.
Dan zou de verassing in het water vallen, met dit zonnig weer jammer.

Alles duidelijk zo?

Groeten,
Friesian
Volgens mij gaat het hier ook om hetzelfde....
https://forum.simyo.nl/iphone-ios-72/nieuwe-telefoon-kado-alles-overzetten-zonder-weet-27720/index1.html#post97939
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ajaxwil,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie dat je met twee verschillende forum accounts dezelfde vraag hebt gesteld. Hier en in dit topic. Het forum blijft overzichtelijker als een vraag maar op één plaats wordt gesteld.;)

Leuk om te zien dat Andreas en Friesian(hier en in het andere topic) je hebben kunnen helpen.:) Wanneer je de nieuwe simkaart activeert, gaat de oude inderdaad op zwart.
De contacten zet je het makkelijkst over via iCloud. Is je vraag zo helemaal beantwoord?

Heren bedank voor de oplettendheid en de hulp!

Reageer