.

Beantwoord

Niet gebeld kunnen worden.

  • 30 November 2013
  • 15 reacties
  • 7441 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Sinds de update naar IOS 7.0.4 kan ik niet meer door iedereen gebeld worden op mijn Iphone4s. Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Kim 2 December 2013, 17:10

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heel vreemd. Kan niemand jou bellen of alleen bepaalde personen? Wat horen ze als ze jou bellen? En jij kan wel iedereen bellen?
Reputatie 7
Badge +9
Kan jij die mensen met een ander toestel(met jouw simkaart) wel bellen?
Badge
De mensen horen dan de in gesprek toon. En ja ik kan de ander wel bellen.
Badge
O ja en sommigen kunnen mij wel bellen, bv met T Mobile prepaid wel!
Badge
Opgelost! Stond bij instellingen op " niet storen"!
Badge +6
Opgelost! Stond bij instellingen op " niet storen"!

Hoi Josej,

Welkom op het forum van Simyo!

Fijn dat je inmiddels zelf de oplossing al gevonden hebt en dank voor het delen van de oplossing 🙂.

@Scotsman & Groentjuh, bedankt voor het meedenken!
hallo,
Ik heb net mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Ik kan niet gebeld worden, en geen sms ontvangen.
Ook kan ik zelf niet bellen. Ik krijg de melding dat lijn bezet is als ik wil bellen. wie kan mij op weg helpen
groetjes Jolanda
Reputatie 5
Badge +11
hallo,
Ik heb net mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Ik kan niet gebeld worden, en geen sms ontvangen.
Ook kan ik zelf niet bellen. Ik krijg de melding dat lijn bezet is als ik wil bellen. wie kan mij op weg helpen
groetjes Jolanda


Hoi Jolly, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je inmiddels al via het contactformulier van onze website al geholpen bent. Kun je nu weer bellen?
Ik kan wel gebeld worden en bellen. Sms werkt ook, maar heb geen internet verbinding helaas. Wat moet ik hier aan doen?
Reputatie 7
jolly, heb je in je Mijn Simyo onder het tabje 'Mijn instellingen & simkaart' internet op je mobiel geactiveerd staan?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jolly,

Het is voor mij en anderen nu lastig om je goed te kunnen helpen, omdat ik niet weet wat voor telefoon je gebruikt. Maar ik zou je natuurlijk wel graag willen helpen 🙂. Kun je daarom aangeven van wat voor telefoon je gebruik maakt?

Bedankt voor het meedenken RicoK. De optie internet staat inderdaad aan. Ik heb daarom het vermoeden dat de instellingen nog niet goed staan op de telefoon.

Kan je even laten weten welk toestel je gebruikt, jolly?

Groetjes,

Alex
[quote]Hoi jolly,

Het is voor mij en anderen nu lastig om je goed te kunnen helpen, omdat ik niet weet wat voor telefoon je gebruikt. Maar ik zou je natuurlijk wel graag willen helpen 🙂. Kun je daarom aangeven van wat voor telefoon je gebruik maakt?

Bedankt voor het meedenken RicoK. De optie internet staat inderdaad aan. Ik heb daarom het vermoeden dat de instellingen nog niet goed staan op de telefoon.

Kan je even laten weten welk toestel je gebruikt, jolly?

Groetjes,
Alex
(/QUOTE)



Hallo Alex,

Ik maak gebruik van een Samsung Galaxy Trend.  Inmiddels doet internet het wel, maar kan ik bepaalde telefoonnummers niet bellen.

Groetjes Jolly

 
Badge +8
[QUOTE=jolly;55093]
Hoi jolly,

Het is voor mij en anderen nu lastig om je goed te kunnen helpen, omdat ik niet weet wat voor telefoon je gebruikt. Maar ik zou je natuurlijk wel graag willen helpen 🙂. Kun je daarom aangeven van wat voor telefoon je gebruik maakt?

Bedankt voor het meedenken RicoK. De optie internet staat inderdaad aan. Ik heb daarom het vermoeden dat de instellingen nog niet goed staan op de telefoon.

Kan je even laten weten welk toestel je gebruikt, jolly?

Groetjes,
Alex
(/QUOTE)



Hallo Alex,

Ik maak gebruik van een Samsung Galaxy Trend.  Inmiddels doet internet het wel, maar kan ik bepaalde telefoonnummers niet bellen.

Groetjes Jolly

 


Hoi jolly,

Gelukkig doet je internet het nu 🙂
En nu kan je bepaalde nummers niet bellen.. Zijn dat mobiele nummers of vaste nummers? Van één bepaalde provider? Voor het bellen naar Buitenlandse nummers en naar Servicenummer (0800/0900) zijn ook opties die je aan moet zetten.
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene
[quote]
Hoi jolly,

Het is voor mij en anderen nu lastig om je goed te kunnen helpen, omdat ik niet weet wat voor telefoon je gebruikt. Maar ik zou je natuurlijk wel graag willen helpen 🙂. Kun je daarom aangeven van wat voor telefoon je gebruik maakt?

Bedankt voor het meedenken RicoK. De optie internet staat inderdaad aan. Ik heb daarom het vermoeden dat de instellingen nog niet goed staan op de telefoon.

Kan je even laten weten welk toestel je gebruikt, jolly?

Groetjes,
Alex
(/QUOTE)



Hallo Alex,

Ik maak gebruik van een Samsung Galaxy Trend.  Inmiddels doet internet het wel, maar kan ik bepaalde telefoonnummers niet bellen.

Groetjes Jolly

 


Hoi jolly,

Gelukkig doet je internet het nu :)
En nu kan je bepaalde nummers niet bellen.. Zijn dat mobiele nummers of vaste nummers? Van één bepaalde provider? Voor het bellen naar Buitenlandse nummers en naar Servicenummer (0800/0900) zijn ook opties die je aan moet zetten.
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene


het betreft hier een mobiel nummer. de provider hiervan is vodafone. Het is mijn eigen nummer. Dit simyo nr is van mijn zoon. Hij kan mij dus mobiel niet bellen als er iets is. Op thuis telefoon wel, en mijn man ook, die heeft ook vodafone. En andere zoon kpn, dat lukt ook.

Groetjes Jolanda
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jolly,

In sommige toestellen is het mogelijk om een bepaald nummer te blokkeren. Dit gebeurt af en toe per ongeluk. Zit je een beetje te pielen met je mobiel en overkomt je dit... Zou dit bij jou of je zoon ook het geval kunnen zijn?

Reageer