.

Beantwoord

Nano kaart aangevraagd, geactiveerd, maar geen service

  • 15 April 2014
  • 8 reacties
  • 1177 Bekeken

Hoi zoals titel al aangeeft,
alles gedaan, geen service. Het rare is ook dat bij de aanmelding een andere code tevoorschijn komt (deze werkt) dan de code die in mijn instellingen staat.
Kan iemand me helpen? Zou ontzettend graag bereikbaar zijn!
icon

Beste antwoord door Charlene 16 April 2014, 11:43

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +8
Hoi Ulliee,

Welkom op het forum :)
Jij had toch eerst de verkeerde simkaart? We hadden je gevraagd om even contact op te nemen als de nanosimkaart binnen was. Technisch moest dan namelijk eerst de 'verkeerde'sim geactiveerd en daarna de nano. Vandaar dat je codes anders zijn en zo. Dat is nu niet helemaal goed gegaan. Ik ga de IT afdeling nu de juiste simkaart aan je aansluiting laten koppelen en dan laat ik je weten wanneer dit is gebeurd, ok? :)

Groetjes, Charlene
Hallo,
het is allemaal gelukt, na veel prutsen toch nog maar een keertje de simkaart opnieuw aangemeld en toen heeft hans kazan himself de service op het scherm getoverd. Ik had idd een verkeerde simkaart, maar niemand heeft me verteld dat ik contact moest opnemen helaas. Dit heb ik echter wel gedaan maar daar werd me verteld dat alles goed zat..

Nog een opmerking: de mevrouw aan de tel + ikzelf hebben nog gecheckt of simkaart nummer overeenkwam met die de gegevens op "mijn simyo". Dit was het geval.. best verwarrend allemaal!
Ik zei nog dat alles gelukt was, is er toch weer iets veranderd... nu weer geen service. Wat is dit nou voor vervelend gedoe? zit al twee dagen te *****n.. Wat moet ik nou? 
..........
Badge +8
Hoi Ulliee,

Ik heb je privébericht ook ontvangen.
Het moment dat ik naar je aansluiting keek, stond de juiste simkaart niet goed op het netwerk, ook was er een andere instelling die technisch voor problemen kon zorgen. Dit doordat er meerdere simkaarten klaar stonden om geactiveerd te worden. Dat gaat technisch dan niet helemaal goed.
Ik heb daarom heel goed nagekeken wat er aan de hand was en heb aan de IT afdeling gevraagd om de juiste (nano) simkaart op de juiste manier aan de aansluiting te koppelen. Dat is het simkaartnummer dat jij ook opgaf in je privébericht.
Ik snap uit je bericht hierboven dat je na telefonisch contact wel verbinding had en nu niet meer. Dat vind ik ook heel vervelend. Maar die verbinding die je had, dat was ook weer gestopt, omdat het dus niet goed ingeregeld was. Ik zie nu nog steeds een vreemde status in ons systeem, en heb aan de IT afdeling gevraagd dit goed uit te zoeken zodat de simkaart met xxxxxx57 op het einde gaat werken zoals hij hoort te werken.

Jij had op 7-4-2014 een nano sim besteld op het verkeerde adres, toch? Toen heeft een medewerker je een vervangende simkaart gestuurd, niet wetende dat je een nanosim nodig had, dat was dus een combi sim.
Daarna heb je zelf weer een nanosim besteld, waarbij we je hebben gevraagd contact op te nemen als je dat gedaan had, zodat we hem konden vergoeden. Daarnaast konden we er dan voor zorgen dat het activeren goed ging, omdat er dus al 2 simkaartnummers klaar stonden voor je aansluiting.
Het spijt me dat dit nu allemaal niet vlekkeloos is gegaan. Dat komt dus door de verwarring met de meerdere kaarten. Dat is technisch dan allemaal wat ingewikkelder, dat moet dan deels handmatig door de IT afdeling gebeuren.
Ik heb voor het ongemak allebei de vervangende simkaarten vergoed voor je. En ik zorg ervoor dat ze je aansluiting zo snel mogelijk weer werkend hebben.

Groetjes, Charlene
Badge +8
Hoi Ulliee,

De juiste simkaart is nu gekoppeld, met de PINcode die jij ook in het privébericht al aangaf.
Ik raad je aan om nu een handmatige reset te doen met je iPhone:

Ronde knop inhouden samen met de aan/uit knop tot het appeltje verdwijnt en weer verschijnt. Hij zal zich nu netjes aanmelden op het netwerk. :)

Groetjes,
Charlene
Alles doet het! bedankt voor de hulp
Reputatie 2
Badge +6
Alles doet het! bedankt voor de hulp

Hoi Ulliee,

Wat fijn dat het nu wel werkt 🙂 Graag bied ik je nogmaals excuses aan over het moeizame verloop 😞 Mocht je nog iets tegenkomen of je hebt een vraag, dan helpen we je graag verder!

Reageer