.

Beantwoord

Mogelijkheid om te internetten is weggevallen, wat nu?

  • 20 August 2015
  • 5 reacties
  • 214 Bekeken

Plotseling is het icoon voor internetten van mijn startscherm verdwenen. Ik krijg het niet meer aan de praat. Ik heb veel vragen en antwoorden op het forum doorgelopen en de aanwijzingen gevolgd. Er gebeurt niets. Ook geprobeerd de netwerksinstellingen te herstellen. Gebeurt ook niets. Mij toestel is een samsung iphone 4 S. Uiteraard op mijn simyo gekeken bij instellingen. Internet staat gewoon aan.
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 10:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je schrijft dat het icoon is verdwenen, maar kun je wel internetten?
Zet je telefoon eens een kwartier uit, laat maar weten wat daarna het resultaat is na inschakelen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scarabee,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat lastig dat je internet niet aan de praat krijgt! Het is mij niet helemaal duidelijk of je geen 3G verbinding ziet staan en niet kunt internetten of dat jij de browser app kwijt bent waar je op kunt klikken. Zou je dit kunnen toelichten? Daarnaast ben ik benieuwd of het uit- en aanzetten van jouw toestel iets uitgehaald heeft. Alvast bedankt voor de extra informatie.

@Raytje & Friesian, bedankt voor de hulp :)

Ik heb dit topic verplaatst naar 'iPhone / iOS'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk. Andere forumleden met dezelfde vraag kunnen ook makkelijker hun antwoord vinden :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Als alleen het icoon verdwenen is kan je dit via Apps, Samsung (mapje) Internet weer terugzetten op de plaats waar je wilt. (Android 5.0)
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Scarabee,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat lastig dat je internet niet aan de praat krijgt! Het is mij niet helemaal duidelijk of je geen 3G verbinding ziet staan en niet kunt internetten of dat jij de browser app kwijt bent waar je op kunt klikken. Zou je dit kunnen toelichten? Daarnaast ben ik benieuwd of het uit- en aanzetten van jouw toestel iets uitgehaald heeft. Alvast bedankt voor de extra informatie.

@Raytje & Friesian, bedankt voor de hulp :)

Ik heb dit topic verplaatst naar 'iPhone / iOS'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk. Andere forumleden met dezelfde vraag kunnen ook makkelijker hun antwoord vinden :)

Groetjes,
Angela


Hoi Angela,

Hij schrijft dat hij een samsung iphone 4S heeft. Mijn vraag is: heeft hij een Samsung S4 of een iPhone 4S

Reageer