Na de update van IOS9 en vervolg updates is mijn mobiele data gebruik omhoog geschoten. Als ik in de online specificaties van deze maand kijk zie ik meerdere gebruik opsommingen van ruim 58 mb die elke keer dezelfde hoogte hebben. Waardoor wordt deze data gebruikt. Dan kan ik er wat aan doen. Ik heb net een SMS ontvangen dat ik 80% van mijn bundel heb gebruikt, en ik moet nog meer dan de helft van maand toe.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jackod,
Wat vervelend dat je dataverbruik is gestegen door iOS 9. Je bent helaas niet de enige waar dit bij is opgevallen.
Nu moet ik je wel eerst uitleggen dat datablokken van 58 MB het maximale aantal MB's zijn dat KPN achtereenvolgend kan meten. Staan er meer van dit soort blokken achterelkaar, dan moet je dit zien als één lange datasessie.
Ook hoop ik dat je begrijpt dat wij niet kunnen inzien waaraan je deze MB's hebt verbruikt. Dit is gelukkig afgeschermd, om jouw privacy te waarborgen. Met behulp van deze blog kom je er achter wat jouw telefoon vooral aan data verbruikt en vooral waaraan.
Daarnaast wil ik je wijzen op dit topic. Hier staan handige weetjes van klanten in over de nieuwe iOS 🙂.
Groetjes, Tiury
Wat vervelend dat je dataverbruik is gestegen door iOS 9. Je bent helaas niet de enige waar dit bij is opgevallen.
Nu moet ik je wel eerst uitleggen dat datablokken van 58 MB het maximale aantal MB's zijn dat KPN achtereenvolgend kan meten. Staan er meer van dit soort blokken achterelkaar, dan moet je dit zien als één lange datasessie.
Ook hoop ik dat je begrijpt dat wij niet kunnen inzien waaraan je deze MB's hebt verbruikt. Dit is gelukkig afgeschermd, om jouw privacy te waarborgen. Met behulp van deze blog kom je er achter wat jouw telefoon vooral aan data verbruikt en vooral waaraan.
Daarnaast wil ik je wijzen op dit topic. Hier staan handige weetjes van klanten in over de nieuwe iOS 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.