Ik heb een iphone 4, en boven in mijn mobiel staat: geen sevice, de helft van de maand deed hij het en ineens doet hij het nu niet meer.
wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Roz,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend dat probleem.
Omdat ik je zo goed mogelijk met de middelen die ik heb wil helpen heb ik een aantal vragen.
Heb je dit op een locatie?
Heb je de coverage check al gedaan op http://www.coveragechecker.nl/ ?
Wat geeft de check aan?
Van welk netwerk maak je gebruik?
Zie je wel de melding dat je noodoproepen kan doen?
Heb je de telefoon al een keer aan en uit gezet? En mogelijk handmatig een netwerk gepakt?
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend dat probleem.
Omdat ik je zo goed mogelijk met de middelen die ik heb wil helpen heb ik een aantal vragen.
Heb je dit op een locatie?
Heb je de coverage check al gedaan op http://www.coveragechecker.nl/ ?
Wat geeft de check aan?
Van welk netwerk maak je gebruik?
Zie je wel de melding dat je noodoproepen kan doen?
Heb je de telefoon al een keer aan en uit gezet? En mogelijk handmatig een netwerk gepakt?
Ik heb hier dus ook last van.
Heb mijn simkaar in iemand anders zijn iphone 4 gedaan en daar werkte het prima.
Graag een snelle reactie
Heb mijn simkaar in iemand anders zijn iphone 4 gedaan en daar werkte het prima.
Graag een snelle reactie
Hoi roz en FrankVorderman,
Welkom op ons forum:D Ik zie dat de hulp direct toegesneld is in de vorm van maikel.twinnie(Thanks).
Als ik jullie aansluitingen bekijk zie ik dat beide toestellen vandaag weer contact hebben gehad met het netwerk. Vaak is de oplossing je toestel even helemaal uitzetten. De simkaart eventueel 5 minuten uit het toestel halen. Vervolgens plaats je de simkaart en zet je het toestel weer aan. Door de herstart meldt je toestel zich opnieuw aan op het netwerk.:D
Wat was bij jullie de oplossing?
Welkom op ons forum:D Ik zie dat de hulp direct toegesneld is in de vorm van maikel.twinnie(Thanks).
Als ik jullie aansluitingen bekijk zie ik dat beide toestellen vandaag weer contact hebben gehad met het netwerk. Vaak is de oplossing je toestel even helemaal uitzetten. De simkaart eventueel 5 minuten uit het toestel halen. Vervolgens plaats je de simkaart en zet je het toestel weer aan. Door de herstart meldt je toestel zich opnieuw aan op het netwerk.:D
Wat was bij jullie de oplossing?
@Ruud.
ik zit er bovenop zoals je merkt!
ik zit er bovenop zoals je merkt!
Ik zie het. 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.