.

Beantwoord

Mails Iphone 6+ instellen, hoe doe ik dat?

  • 10 February 2015
  • 4 reacties
  • 520 Bekeken

Badge +1
Mijn mails verdwijnen van mijn iphone, zodra mijn Desktop is opgestart, heb 2 mail accounts van ziggo, een 3e account
van mijn werkgever blijven de mails wel staan. Het geval is dat de mails wel op de ipad blijven staan. Heeft het misschien te
maken met de instellingen op mijn iphone?  Ziggo kan het probleem ook niet oplossen, alles staat op imap, ook al een keer verwijdert
en opnieuw account aangemaakt. Wie kan mij hier mee helpen?

Groet Johan
icon

Beste antwoord door Scotsman 10 February 2015, 16:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als ik dat zo hoor lijkt me dit een vraag voor de Genius Bar in de Apple Store. Als er iemand is die weet wat er aan de hand is zijn zij het!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Johan U,

In dit topic hebben we eigenlijk alle tips gegeven die we hier bij Simyo paraat hebben voor je. Dit is echt iets wat met je iPhone in combinatie met je Ziggo e-mailaccount te maken heeft.

Je zou alles nog eens kunnen nalopen met behulp van deze toestelhulp. Mocht dit het niet zijn, adviseer ik je inderdaad langs een Apple store te gaan.

We horen graag van je als de genieën van Apple een oplossing voor je hebben. Misschien kunnen we dan in de toekomst een andere klant hiermee helpen! 🙂
Badge +1
Heren bedankt, ik zal contact opnemen met Apple store, als zij het probleem op kunnen lossen horen jullie dat van mij. Groet Johan
Reputatie 5
Badge +11
Heren bedankt, ik zal contact opnemen met Apple store, als zij het probleem op kunnen lossen horen jullie dat van mij. Groet Johan

Mocht het onverhoopt tóch niet lukken, dan horen we dat ook graag, Johan U!
Wie weet leest een andere forumgebruiker het die misschien iets weet voor je.

Reageer